Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault kangoo 1.9 dti 2000 r Ciężko pali na ciepłym

02 Kwi 2010 12:50 3769 2
  • Poziom 2  
    Witam!
    Proszę o pomoc!
    Mam w garażu kangura dti i mam problem z zapalaniem na ciepłym silniku.Na zimnym pali dobrze jak dojdzie do normalnej temp. pracy jak go zgaszę i od razu ponownie chcę go uruchomić to kręcę i kręcę i po długim kręceniu zapali.
    Przed wymianą rozrządu było to samo.Po wym. rozrdząd filtry itd.
    Sprawdzałem czy nie cofa się paliwo(nie). napięcie na zaworek jest, cz. wału rezystancja w normie. czujnik temp. wymieniony. Jedno co zauważyłem że jak wypnę wtyczkę cz. temp. to auto zapala na dotyk. Już sam nie wiem.gadałem z kumplem co zajmuje się softami w kompach i powiedział mi że program jest ok. ( w vw na pompach bosch był problem z program. sterujacym i na ciepłym też nie chciał palić).Poradźcie HELP!
    P.S.
    Nie będę przecież na odpiętej wtyczce z cz. temp. jeździł. i samochód jest według mnie zamulony.ciężko go rozchulać do 120km/h
  • Poziom 35  
    Czujnik w oryginale?podłącz komp i sprawdź co "widzi"sterownik.
  • Poziom 2  
    zmieniłem na nowy. już się dowiedziałem że to wina pompy wtryskowej bosch. pompy bosch stosowane w dieslach (vw , bmw tds itp.) miały ten sam problem jedyny ratunek doraźnie oszukanie czujnik temp. zmiany dawki rozruchowej w sofcie w sterownika silnika. ale dzieki za czujność