Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cross 110- bardzo mała kompresja, szaleje

02 Kwi 2010 15:42 5387 3
  • Poziom 13  
    Witam. mam małego cross 110. Wszystko pięknie ładnie działało do chwili jak około kilometra w górę jechałem dość szybko. Zaczęło go w momencie dusić i zgasł. Potem odpalił ale tylko na ssaniu, a po wyłączeniu nie zbierał się na obroty. Kiedy trochę ostygnął to pół godziny jeździłem po miedzach powolutku i nic się nie działo. Następnie zaś dostał po garach i zaś to samo, ale po ochłodzeniu jest ok... To ze strzela i ogień idzie z rury to mała kawa.... Co mu może dolegać?? jak ściągnę filtr powietrza i przytkam palcami to prędzej zapali ale na ssaniu..raz na jakiś czas można chwile pojeździć ale po niedługim czasie znów.... Tak jakby nie spalał, ale tez tak jakby za dużo paliwa dostawał, a za mało powietrza... Raczej pływaka wina w gaźniku to nie jest bo lało by się przelewem... Nie wiem, czy z gaźnika ma też wydalać mgiełkę jakby paliwowo - powietrzną.... Ogólnie to to tak syka jak się go odpali, albo nawet kopie....gaźnik i wszystko z nim związane czyszczone... świeca nowa, iskra piękna.... Dodam, że w porównaniu z moim nowym motorkiem tej samej pojemności kompresja jest jak na wykręconej świecy czyli jej nie ma za dużej... będzie to tłok, pierścienie czy może zawory już nie trzymają??? To dzieje dzieje stopniowo... Z góry dziękuje wszystkim którzy zainteresowali sie tematem :)

    P.S. Ma ktoś może schemat silnika do tych chińskich crossów 110?:idea:

    Dodano po 1 [minuty]:

    aha, dodam, że rozebrałem głowicę i jest duży nagar na zaworach... i chyba wiesza się zawór ssący i dlatego sysało przy odpalonym silniku.... jak ściągnąć zawory żeby je porzadnie wyczyścić??
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Wymień głowicę, cylinder , tłok - to jest chińszczyzna ? , nie ma co się z tym bawić.
    Jak jest tona nagaru to chyba olej ci pali, tylko kwestia skąd ?
    kopci ostro z lufy? Jak świeca wygląda?.
    Mi do głowy tylko jedna sprawa przychodzi nie trzymają pierścienie i pali olej z silnika, prawdopodobnie lekko zatarty silnik masz. Bez dokładnej diagnozy można tylko gdybać.
  • Poziom 13  
    Niby chińszczyzna, ale silnik na licencji hondy i jest to taki sam silnik jak w HONDZIE CRF... Części do tego są wbrew pozorom drogie. Tłok wygląda jak nowy. Pierścienie oczywiście zmienię, jak jest już silnik rozebrany. Zawory ssący jak i wydechowy dość mocno przypalone. Świeca szybko staje się czarna. Olej pali i wszyscy mówią, że wina pierścieni. Tłok jak nowy, nie rusza się na boki w cylindrze, na nim zero nagaru, a cylinder jest gładki... Na szczęście nagar z zaworów nie odpadł i nie zniszczył tłoka ani cylindra. Muszę tylko teraz dotrzeć zawory.... Ma ktoś jakiś sposób na wiertarkę???
  • Poziom 13  
    zawory po szlifie, nie ten motor!!! Pali, jeździ, mocy kupa :) kompresję ma bardzo dużą... Jednak ZAWORY....