Witam.
W samochodzie Lanos 1.6/16V, codziennie powtarza się ten sam problem.
Po odpaleniu na benzynie pracuje normalnie, gdy się trochę rozgrzeje (ok. 30 stopni) przełączam na lpg i zaraz gaśnie. Po wielu wzmaganiach odkryłem, że attuator (tak się chyba nazywa urządzenie między reduktorem a mikserem) ma tak wysunięty tłoczek, że zamyka przepływ gazu. Gdy ten tłoczek skręcę w prawo i zamontuje ponownie, samochód pracuje na lpg normalnie. Wydaje się, jakby ten tłoczek się skręcał z gwintu i już chciałem go wkręcić na klej, ale może tak musi być?
Proszę o poradę biegłe osoby.
pozdrawiam.
W samochodzie Lanos 1.6/16V, codziennie powtarza się ten sam problem.
Po odpaleniu na benzynie pracuje normalnie, gdy się trochę rozgrzeje (ok. 30 stopni) przełączam na lpg i zaraz gaśnie. Po wielu wzmaganiach odkryłem, że attuator (tak się chyba nazywa urządzenie między reduktorem a mikserem) ma tak wysunięty tłoczek, że zamyka przepływ gazu. Gdy ten tłoczek skręcę w prawo i zamontuje ponownie, samochód pracuje na lpg normalnie. Wydaje się, jakby ten tłoczek się skręcał z gwintu i już chciałem go wkręcić na klej, ale może tak musi być?
Proszę o poradę biegłe osoby.
pozdrawiam.