Witojcie
Przy zmianie biegu i lekkim przyciśnieciu dymi na czarno...........
Spalanie tez jest duże. W mieście potrafi nawet 10 L/100 pociagnac a
trasa około 6,5 przy jezdzie 120-160.
Wtryski????
Wiem ze powinno zalewac si ete silniki 5W30 Formula E fordowski
klient jednak zalał castrolem 10W40 i pytanko czy przejsć ponowni ena 5W30 Formula? Coś słysząłem w wypowiedziach że ni epowinno już si e wrcacac na poprzedni zalecany tylko ciągnac co juz jest...........
Jak jest?????
przy włączaniu 3 biegu zgrzytanie, jak delikatnie to można bez
Raczej pierścienie synchronizatora (wystepouja 2 100/sztuke oryginał)
wymiana oleju na oryginalny nie pomogła
Czy może byc cos więcej????
Wydech mam calutki i piekniutki jednak dźwiek wydobywa sie z niego przy dodaniu gazu jakby posiadał nieszczelności albo perforacje sie może sie wypaliły?
To tez moz emiec wpływ na kopcenie???
albo katalizatorek szlak trafił............
Wielkie dzięki i szacunek za rady i porady
Pozdrawiam

Przy zmianie biegu i lekkim przyciśnieciu dymi na czarno...........
Spalanie tez jest duże. W mieście potrafi nawet 10 L/100 pociagnac a
trasa około 6,5 przy jezdzie 120-160.
Wtryski????
Wiem ze powinno zalewac si ete silniki 5W30 Formula E fordowski
klient jednak zalał castrolem 10W40 i pytanko czy przejsć ponowni ena 5W30 Formula? Coś słysząłem w wypowiedziach że ni epowinno już si e wrcacac na poprzedni zalecany tylko ciągnac co juz jest...........
Jak jest?????
przy włączaniu 3 biegu zgrzytanie, jak delikatnie to można bez
Raczej pierścienie synchronizatora (wystepouja 2 100/sztuke oryginał)
wymiana oleju na oryginalny nie pomogła
Czy może byc cos więcej????
Wydech mam calutki i piekniutki jednak dźwiek wydobywa sie z niego przy dodaniu gazu jakby posiadał nieszczelności albo perforacje sie może sie wypaliły?
To tez moz emiec wpływ na kopcenie???
albo katalizatorek szlak trafił............
Wielkie dzięki i szacunek za rady i porady

Pozdrawiam