Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

"przepięcie na słupie energetycznym"

rafk100 03 Kwi 2010 18:39 1553 10
  • #1 03 Kwi 2010 18:39
    rafk100
    Poziom 8  

Witam, mam dość nietypową sprawę... dzisiaj z winy energetyki (ich zaniedbania - przyznali się) było przepięcie czy coś takiego (nie znam się), prawie cała elaktryka się w domu spaliła...
    Komp stacjonarny był zabezpieczony listwą przeciwprzepięciową i działa... ale tu moje pytanie czy ta listwa (Acar F5) nadaje się do użytku? Jest osmolona i śmierdzi ale kontrolka swieci. Nawet odpaliłem raz na niej PC przed tym gdy zorientowałem się że jest w "kiepskim" stanie. I wszystko było dobrze. Ale rozkręciłem tą listwe i okazało się że wszystko jest w środku popalone... Jak więc może ona działać?
    Drugi problem dotyczy zasilacza od laptopa, pracowałem na laptopie i jak sie tylko zakopcilo z zasilacza (Liteon) to odrazu odlaczylem go od laptopa. Czy jest on jeszcze do użytku? kontrolka swieci... Laptop działa na bateri.

0 10
  • #2 03 Kwi 2010 18:47
    dominik91p
    Poziom 27  

Zasilacz jak i listwa do wymiany. Listwa ma prawo działać jednak zabezpieczenie nie uratuje Cie ponownie gdyż w tej chwili go brak.

A tak z ciekawości jakieś odszkodowanie to Ty dostaniesz?

0
  • #3 03 Kwi 2010 18:58
    1337166
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 03 Kwi 2010 19:03
    rafk100
    Poziom 8  

dominik91p piszesz o zasilaczu od kompa stacjonarnego? czy laptopa?

to samo pytanie do kieruje do Stałybywalec102

energetyka pokryje koszty naprawy..

jeszcze jedno pytanie, głosniki Creative A200 odmówiły posłuszeństwa. Da rade naprawić to na gwarancji ?

0
  • #5 03 Kwi 2010 19:06
    1337166
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 03 Kwi 2010 19:11
    rafk100
    Poziom 8  

a o zasilaczu pisałes od laptopa czy od stacjonarnego ?

0
  • #7 03 Kwi 2010 19:19
    dominik91p
    Poziom 27