Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ustawienie luzu na zaworach hydraulicznych w polonezie caro

adamekamator 03 Apr 2010 20:26 7512 8
  • #1
    adamekamator
    Level 17  
    Panowie potrzebuje jasnej odpowiedzi na temat jak ustawia się te zawory w książce pana Morawskiego brak opisu ich regulacji jet tylko wymiar montażowy wynoszący 0,007-0.043 mm przeszukując fora i czytając nie dostałem jasnej odpowiedzi bo szukając przyczyny nierównej pracy na ciepłym silniku dotarłem do zaworów i zwątpiłem brak luzu na zaworach silnik nie odpalany ponad 24h więc nie powinno być oleju w regulatorach na tyle by aż tak docisnąć dźwigienki do zaworów a na cylindrze co przerywał były zawory uchylone więc na pewno układ wymaga korekty pierwsza myśl widząc wymiar ze skręcę je na 0.010 plus wytarte dźwignie byłoby spoko ale patrząc na budowę regulatora ten pomysł bierze w łeb pomóżcie !!!
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    pioart
    Level 38  
    Witam
    Tam nie ma nic do regulacji . Są co prawda śruby regulacyjne , ale to pozostałość po starym układzie . Szklanki zastąpiono samoregulatorami hydraulicznymi .
  • #3
    adamekamator
    Level 17  
    to wiem ale drogi kolego zawory na cylindrze który ma cykl zapłonu czyli tłok w pozycji GMP to zawory maja zamknięte a nie ok 1.5mm otwarte czyżby zatarł się regulator ????
  • #4
    makidede
    Level 16  
    Popuszczasz regulacje aby był luz. Następnie dokręcasz do styku aby nie było luzu.Teraz dwa i pół obrotów dokręcasz regulacje.To wszystko.
  • #5
    TG16
    Level 10  
    tak jak muwi makidede dokladnie
  • #6
    adamekamator
    Level 17  
    oki po świętach tak zrobię choć ciekawi mnie to ze podali luz montażowy pan M.pisze że po odpaleniu zimnego silnika po nocy zawory klepią przez ok 15s po czym milkną czyli musi być jakiś luz i jak sprawdzić te popychacze hydrauliczne czy tłoczki pracują bez ich wyciągania
  • Helpful post
    #7
    makidede
    Level 16  
    Nie prawda.Jeśli stukają to zaworki w popychaczach nie trzymają i opróżniają się z oleju.
  • #8
    adamekamator
    Level 17  
    To 60zł do kosza a wszyscy pana Edwarda chwalą hihi oki podłubie w wtorek i wieczorkiem opisze efekty dzięki za zainteresowanie dzięki panowie
  • #9
    adamekamator
    Level 17  
    Panowie uporałem się z tymi zaworkami silnik mruczy jak kotka choć ustawiałem po swojemu dzięki za pomoc