Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przeprowadzka do Meksyku - 110V czy mój sprzęt zadziała?

shampont1000 04 Kwi 2010 03:28 3359 12
  • #1 04 Kwi 2010 03:28
    shampont1000
    Poziom 1  

Witam
    Na początku chcę zaznaczyć, że jestem kompletnym laikiem i obsługa pilota to dla mnie szczyt umiejętności. Mam taki problem, że za 3 miesiące przeprowadzam sie na stałe do Cancun w Meksyku a jestem szczęśliwym posiadaczem Telewizora LG Plasma z serii 3000, odtwarzacza DVD tej samej firmy oraz konsoli Sony PS3 + mikrofalówka też LG :)). Znalazłem wiele postów o telewizorach przywożonych z USA ale nic o sprzęcie wywożonym do Ameryki. Ładowarki do laptopów i telefonów działają bez problemu sam sprawdziłem. Tyle że ładują urządzenia naprawdę długo. Pytanie jest oczywiste. Czy jest sens to zabierać ? Czy to będzie działało ? czy jest jakiś transformator czy inny wynalazek, który sprawi że może to działać. Dziękuję z góry za wszelką pomoc i w przyszłości zapraszam na wakacje na moje polskie rancho w Mx :)

0 12
  • #2 04 Kwi 2010 07:17
    walmi
    Poziom 13  

Witam!
    Są dostępne u nas transformatory zmieniające 230 na 110V , to jak się zmieni stronami to ze 110 otrzymamy 230V więc powinno działać. Ale nie mogą to być tze"elektroniczne" lekkie ale klasyczne ciężkie z prawdziwym transformatorem i o odpowiedniej mocy - większej od zasilanego sprzętu.
    Mikrofalówkę to raczej zostaw tutaj :). Transformator tej mocy byłby bardzo ciężki!
    Jeśli chodzi o odwiedziny i gdybyś hodował kaktusy to może gdyby było bliżej to..... (kolekcjonuję kaktusy) :):)
    Pozdrawiam - Waldek

0
  • #3 04 Kwi 2010 08:26
    MATEO XXX
    Poziom 16  

Ja bym zostawił bo tak jak kolega wyżej pisze trzeba by było duży transformator żeby to ruszyć i prądy ci będzie więcej ciągnąć .

0
  • #4 04 Kwi 2010 11:21
    me_super
    Poziom 29  

shampont1000 napisał:
    Witam