Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel vectra 2.0dti po dodaniu gazu zapala sie check.

leon8125 05 Apr 2010 19:55 13109 15
  • #1
    leon8125
    Level 13  
    Witam!!
    Mam problem z vectrą 2,0dti, mianowicie odpalam auto i wszystko ok lecz po do daniu gazu auto słabnie i zapala sie check. a u mechanika pokazuje błąd p1220. Co to może być? Mam nadzieje ze nie pompa....
  • Helpful post
    #2
    ftp.kowal
    Level 36  
    błąd ten jest powiązany z pompa a dokładniej regulacja ilości paliwa nie nie łapie Ci przypadkiem gdzieś powietrza
  • #3
    leon8125
    Level 13  
    Wiem ze to kąt wtrysku paliwa ,lewego powietrza mi raczej nie łapie... może to przepływomierz???
  • Helpful post
    #4
    Anonymous
    Anonymous  
  • #5
    bodzio012
    Level 33  
    Może wymieniałeś rozrząd i ktoś Ci źle ustawił, czy tak samo z siebie zaczęło sie dziać??? Sprawdź w parametrach początek wtrysku
  • #6
    leon8125
    Level 13  
    Nie lałem gnojówki i rozrządu też nie robiłem.. po prostu zaczeło sie tak dziać...
  • #7
    leon8125
    Level 13  
    A ile taki nastawnik w pompie???
  • Helpful post
    #8
    ftp.kowal
    Level 36  
    kiedyś czytałem na forum vectry ze on się przyciera i przez to są takie objawy niektórzy twierdzili ze nieraz pomaga dolanie oleju do paliwa (mixol, husqvarna lub stihl) ale nie wiem czy to prawda
  • #9
    leon8125
    Level 13  
    Możliwe bo auto stało ok 7 miesięcy .... i panowie czy to możliwe ze by się przytarł??? Dzięki ftp.kowal przynajmniej mam punkt zaczepienia.
  • #10
    Anonymous
    Anonymous  
  • #11
    bodzio012
    Level 33  
    jorge83 wrote:
    bodzio012 wrote:
    Może wymieniałeś rozrząd i ktoś Ci źle ustawił, czy tak samo z siebie zaczęło sie dziać??? Sprawdź w parametrach początek wtrysku

    Bodzio012,w tych oplorzach jest łańcuch ,x20dtl dth i dtr.


    Wiem, wiem, ale ostatnio klient zarzekał się że rozrząd 100% dobrze ustawiony i okazało się że jednak nie był, objawy te same błąd 1220, powyżej 3300 obrotów muł przechodził, początek wtrysku na niskich obr był inny od rządanego
  • #12
    leon8125
    Level 13  
    Może to pomoże była stłuczka przodem....
  • #13
    kaczmi
    Level 15  
    Sprawdź kolego zawór egr, przeczyść układ dolotowy - no i pod kompa podepnij. Wtedy będziesz już coś więcej wiedzieć. :D
  • Helpful post
    #14
    misieq82
    Level 1  
    sprawdz zawor recyrkulacji spalin.u mnie sie dzialo ze auto nie mialo buta tzn jakby bez turbiny chodzil.jest ich 3 szt.2 kolo akumulatora i jeden kolo tyrbiny na prawym nadkolu.mozesz tego kolo tyrbiny podmienic i zobaczysz co i jak.najlepiej znajdz forum na temat tych zaworow.napewno znajdziesz bo ja juz czytalem na ten temat.

    Dodano po 3 [minuty]:

    to tez moze byc zawor egr tak jak kolega wspomnial wyzej.
  • Helpful post
    #15
    bartez844
    Level 20  
    sprawdz dokładnie wężyki i kolanka podciśnieniowe sprawdz poprawnosc działania ,gruszki; od klap

    Dodano po 2 [minuty]:

    sprawdz dokładnie wężyki i kolanka podciśnieniowe sprawdz poprawnosc działania ,gruszki; od klap
  • #16
    leon8125
    Level 13  
    Panowie juz ok.. okazało się że kostka czujnika położenia wału była uszkodzona. i nawet wymiana czujnika nie pomogła... Tak czy tak dzięki za pomoc.POZDRAWIAM