Witam wszystkich, podłączyłem się ostatnio do lambdy przez sterownik od gazu i zrobiłem sobie wykres. Zaniepokoił mnie pewien fakt że autko lubi na wolnych obrotach zatrzęś silnikiem co jest odczuwalne w środku. Aha jest to Xsara 1.4 99r z sekwencja AGISa założoną miesiąc temu.
No i do rzeczy: sonda na wolnych pracuje chyba dobrze bo oscyluje w granicach od 0,1 do 1 V czyli było by ok, gdyby nie fakt że po dodaniu gazu brak wykresu, czyli wartość sondy spada do zera... Czy aby na pewno tak powinno być?? Czy wartość nie powinna zbliżać się do 1 V??
Kolejna sprawa to cewka która podejrzewam za to potrząsanie silnikiem. Co prawda została wymieniona na oryginał ale używaną. Z tego co wiem to cewki te lubieją siadać i dawać słabą iskrę co tłumaczyło by trzepotanie silnikiem od czasu do czasu. Poprzednia cewka miała przebicie i przeskakiwała z niej iskra na 2 cylindrze na zawleczkę od linki gazu.
Z góry serdecznie dzięki za pomoc.
No i do rzeczy: sonda na wolnych pracuje chyba dobrze bo oscyluje w granicach od 0,1 do 1 V czyli było by ok, gdyby nie fakt że po dodaniu gazu brak wykresu, czyli wartość sondy spada do zera... Czy aby na pewno tak powinno być?? Czy wartość nie powinna zbliżać się do 1 V??
Kolejna sprawa to cewka która podejrzewam za to potrząsanie silnikiem. Co prawda została wymieniona na oryginał ale używaną. Z tego co wiem to cewki te lubieją siadać i dawać słabą iskrę co tłumaczyło by trzepotanie silnikiem od czasu do czasu. Poprzednia cewka miała przebicie i przeskakiwała z niej iskra na 2 cylindrze na zawleczkę od linki gazu.
Z góry serdecznie dzięki za pomoc.