Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio Alpine nie włącza się przy wyłączonym zapłonie

kozbi77 07 Kwi 2010 09:50 10189 21
  • #1 07 Kwi 2010 09:50
    kozbi77
    Poziom 9  

Witam!

Mam MEGANE II CC 2007rok
    Wymieniłem radio z fabrycznego na ALPINE ixa-w404r.
    i problem jest taki że radio działa tylko wtedy jak jest załączony silnik.
    Po wyłączeniu silnika działa dopóki zapłon jest włączony, jak wyłączę zapłon to gaśnie i nie da się go juz włączyć, dopiero jak znów zapalę auto to działa.

Podpinałem sam , a nie znam się na tym :-? Pytałem w CAR-AUDIO to powiedzieli podłącz
    kostki i złącz dwa czerwone kabelki i będzie grało.

Chciałbym żeby można było słuchać radia z wyłączonym zapłonem, tak jak było na fabrycznym

I jeszcze jedno, nie działają w radiu funkcje, które wymagają zaciągniętego hamulca ręcznego. Chyba tez jeszcze to nie jest podłączone.
    dołączam zdjęcia jak to wygląda:

1. Połączyłem dwa czerwone kabelki
    2. Te kabelki nie są podłączone (wychodzą z radia)
    3. I te kostki spiąłem ze sobą.

Dzięki wielkie za pomoc..... Zbyszek!

0 21
  • #2 07 Kwi 2010 11:51
    kiceq
    Poziom 14  

Według mnie musisz kabel od pamięci (nie wiem jaki kolor) podpiąć pod zasilanie czyli czerwony. A żeby wszystkie funkcje działały musisz podłączyć żółty PARKING BRAKE(jest na zdjeciu) do Masy czyli prawdopodobnie kabla czarnego.

Najlepiej to posiedź z instrukcją, tam jest na pewno wszystko wyjaśnione i opisane, włącznie z kolorami kabli.

1
  • #3 07 Kwi 2010 12:37
    Karolo MPower
    Poziom 30  

Bierzesz kostke zasilającą ( idącą z auta ) do ręki. Bierzesz miernik i sprawdzasz gdzie bedzie cały czas napiecie. Będzie to na 100% żółty kabel. Pod niego też podłączasz przewody czerwony i zółty z radia i po sprawie. Grasz kiedy chcesz.

0
  • #4 07 Kwi 2010 13:16
    kozbi77
    Poziom 9