Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

prosze o pomoc w sprawie uszkodzonego laptopa w serwisie

roberto7900 09 Kwi 2010 16:17 1392 15
  • #1 09 Kwi 2010 16:17
    roberto7900
    Poziom 8  

    Witam Was i proszę o pomoc.Oddałem laptopa Asus do serwisu w Koszalinie.Oddałem laptopa gdyż nie było obrazu na monitorze.Dziś od serwisu otrzymałem info,ze gwarancja nie zostanie wzięta pod uwagę, bo uszkodzony laptop jest mechanicznie.Poprosiłem o zdjęcia.przysłali mi ale to co zobaczyłem mowę mi odebrało,cały prawy bok połamany,jakby go ktoś tam młotkiem naparzał,proszę pomóżcie co mam zrobić.
    prosze o pomoc w sprawie uszkodzonego laptopa w serwisie

    0 15
  • #2 09 Kwi 2010 16:32
    basstec
    Poziom 34  

    A nie przytrzasnąłeś kiedyś tym rogiem kabla od zasilacza czy czegokolwiek? To mogło być mało widoczne bo plastiki się zeszły ze sobą a serwis uwypuklił to na potrzeby zdjęcia.

    0
  • #3 09 Kwi 2010 16:34
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    To wklej dla porównania zdjęcia sprzed oddania sprzętu do serwisu. Skąd mamy wiedzieć, jak wyglądał wcześniej?

    0
  • #4 09 Kwi 2010 16:39
    Jack14
    Poziom 37  

    To nie musiał być młotek wystarczył zwykły długopis ołówek lub inny przedmiot pozostawiony na laptopie przed jego "zamknięciem".
    Jak się to stało i kiedy czy w domu czy też w serwisie musisz sobie odpowiedzieć sam.

    0
  • #5 09 Kwi 2010 17:15
    roberto7900
    Poziom 8  

    Nie wysłałem im takiego laptopa,gdybym wiedział ze tak postąpią bym go nie wysłał,uszkodzili mi komputer,zdjęcia szukam wyśle je tu jak mój laptop wyglądał przed włożeniem do kartonu.
    prosze o pomoc w sprawie uszkodzonego laptopa w serwisie

    0
  • #6 09 Kwi 2010 17:26
    Miles!
    Poziom 21  

    Gdy oddawałeś komputer do serwisu, wypełniałeś formularz zgłoszenia gwarancyjnego (bądź osoba przyjmująca laptopa na gwarancję) ? Jeżeli tak, to tam powinna być dokładnie opisana przez Ciebie usterka, a sam sprzedawca/serwisant, do którego przyniosłeś laptopa, raczej nie przyjąłby tak potrzaskanego laptopa, także coś kręcą goście. Walcz...

    0
  • #7 09 Kwi 2010 17:36
    Jack14
    Poziom 37  

    Możemy tylko brać pod uwagę twoją informację o tym, że laptop przed wysłaniem (dostarczeniem) był wstanie nie "naruszonym" i serwisu, że teraz jest uszkodzony mechanicznie.
    Fakt jest taki, że jednak laptop jest uszkodzony gdzie, kiedy i u kogo nastąpiło uszkodzenie (może w transporcie) tego nie wiemy.
    Zdaje sobie sprawę, że nie zawsze serwis mieści się w tym samym mieście gdzie akurat mieszkamy ale sprzęt dostarczony bezpośrednio do serwisu wyklucza tego typu zdarzenia (opis z przyjęcia "towaru") który podpisujesz i na którym są wypisane wszystkie "widoczne" uszkodzenia zewnętrzne lub braki w wyposażeniu.
    Czy sprzęt dostarczyłeś osobiście?

    0
  • #8 09 Kwi 2010 20:51
    roberto7900
    Poziom 8  

    Nie.Kurier go odbierał.Mieszkam zbyt daleko od serwisu.Kurier go dostarczył,mam potwierdzenie ,i serwis uważa,że pudełko nie było uszkodzone , co w takim przypadku musiało by być ewidentne.Dla mnie jest to aż nie realne,żeby taki kit wciskać klientowi, nie byłbym aż takim idiotą żeby wysyłać połamany laptop i domagać się naprawy gwarancyjnej.Oddałem laptopa z uszkodzoną prawdopodobnie karta graficzną( z mojego punktu),a oni mi go zdewastowali,zniszczyli . Mam problem w wklejeniem zdjęć MOJEGO laptopa.ciągle próbuje.pzdr.

    tak wyglądał przed wysłaniem do serwisu.
    prosze o pomoc w sprawie uszkodzonego laptopa w serwisie prosze o pomoc w sprawie uszkodzonego laptopa w serwisie

    0
  • #9 09 Kwi 2010 20:55
    jankolo
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Ile czasu minęło między wysyłką laptopa (kurierem) a datą nadania listu przez serwis?

    0
  • #10 09 Kwi 2010 21:02
    roberto7900
    Poziom 8  

    1 dzień.Kurier dostarczył przesyłkę rano , a info o uszkodzeniu dostałem na następny dzień.

    0
  • #11 09 Kwi 2010 21:07
    jankolo
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Nie masz - moim zdaniem - żadnej szansy udowodnienia, że wina leży po stronie kuriera lub serwisu.

    0
  • #12 09 Kwi 2010 21:16
    roberto7900
    Poziom 8  

    TAk tez przypuszczam. jak widać na zdjęciach przy laptopie leży jakiś karton, to nie jest na pewno ten w którym wysyłałem,bo wysyłałem w oryginalnym kartonie .Jestem tak zaskoczony tym wszystkim,jakbym obejrzał czeski film.

    Dodano po 3 [minuty]:

    Karton nie był uszkodzony (tak twierdzą), bo jakby był kurier byłby odpowiedzialny,Podawałem również wartość przesyłki.Gdybym wiedział ze tak to się skończy w ogóle bym go tam nie wysyłał.Jestem pewny , że ten na zdjęciach z serwisu to nie mój komputer,bo przysłali tylko te dwa zdjęcia ,a mogliby np,całego spodu wraz z numerem seryjnym.Laptop jest brudny,oblepiony.

    0
  • #13 09 Kwi 2010 21:24
    jankolo
    VIP Zasłużony dla elektroda

    roberto7900 napisał:
    Jestem pewny , że ten na zdjęciach z serwisu to nie mój komputer,bo przysłali tylko te dwa zdjęcia ,a mogliby np,całego spodu wraz z numerem seryjnym

    To nie wiesz jaki był numer seryjny laptopa który wysyłałeś? A co masz napisane na karcie gwarancyjnej?

    0
  • #14 09 Kwi 2010 21:30
    roberto7900
    Poziom 8  

    Oczywiście , że mam numer seryjny. Tylko mogliby te zdjęcie zrobić także od spodu z numerem,bo na jakiej podstawie ja mam stwierdzić ze to mój laptop...na słowo mam wierzyć...

    Dodano po 1 [minuty]:

    Nalepki są fabryczne i nie mogliby ich raczej poprzeklejac.

    0
  • #15 09 Kwi 2010 21:36
    jankolo
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Na Twoim miejscu pojechałbym do Koszalina i zażądałbym pokazania tego laptopa.

    0
  • #16 12 Kwi 2010 14:07
    roberto7900
    Poziom 8  

    Otrzymałem wiadomość o serwisu,ze odeślą mi laptopa na mój koszt,,nie wierzę w to normalnie..jak można tak zdewastować czyjąś rzecz...

    Dodano po 59 [minuty]:

    Nie wiem też czemu pytają się mnie żeby podać dane do faktury...przecież adres mają ze zgłoszenia.To już całkiem paradoks.

    0