Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Briggs 10 HP dane regulacyjne

09 Kwi 2010 22:51 23626 11
  • Poziom 10  
    Witam, potrzebuję wsparcia w temacie danych regulacyjnych i momentów dokręcenia śrub do silnika Briggs serii 220700 - 220799. Potrzebuję również luzy zaworowe, i schemat dzwigni i sprężyn przy gaźniku, a także momenty dokręcania śrub korbowodu, głowicy i pokryw.Silnik mam rozłożony na częsci pierwsze i jest po remoncie.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Mój silnik to : 220707-0649-01 87063011
    zdjęcie gaźnika przesyłam w załączniku

    Briggs 10 HP dane regulacyjne

    Briggs 10 HP dane regulacyjne

    Briggs 10 HP dane regulacyjne

    Niemniej jednak nadal nie daje mi spokoju fakt 3 grubości uszczelek która w zależności od grubości nie jest bez znaczenia dla luzów zaworowych. Jednak uwzględniając dane które mi podałeś - bardzo dużo mi pomogłeś.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 10  
    Oczywiście masz rację w tym silniku uszczelka nie ma wpływu na ten parametr.
    Wykonałem już owalizację tłoka i tulejowanie cylindra. Mam też nowe pierscienie.
    Wał jest po szlifie i nowy korbowód z panewką. Całość fajnie pasuje i jest dopieszczona. teraz osprzęt. Z góry dziękuję za okazaną pomoc w temacie momentów. Gaźnik mam wylatany ale na razie muszę go zamontować, mam obawy co do zespołu sterowania, jest "wylatany" i nie bardzo wiem jak go zmontować - wszystko w częsciach . foto załącznik. I tu są moje największe obawy.
    Briggs 10 HP dane regulacyjne
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Zamówiłem ten brakujący STOP SWITCH - z katalogu wynika że powinien to być 297472 niestety nie pasuje , postaram się zrobić lepsze zdjęcia.

    Dodano po 19 [minuty]:

    Pozostaje jeszcze regulacja gażnika i schemat elektryczny. Poziom paliwa w komorze i skład mieszanki, ten drugi to pewnie standartowo 1,5 obr wykręcając. Ale skąd wziąć dane regulacji gażnika
  • Poziom 10  
    Z tym wyłącznikiem zapłonu sobie poradziłem, potrzebuję schemat elektryczny całości.

    https://obrazki.elektroda.pl/81_1272400863.jpg
    Widok alternatora
    https://obrazki.elektroda.pl/31_1272403433.jpg
    Alternator ma dwa uzwojenia i dwa wyprowadzenia jedno zakończone diodą. Jedno uzwojenie jest grubsze. Obydwa uzwojenia połączone są z masą z jednej strony i wyprowadzone do konektora z drugiej strony.
    Czy do tego silnika można jeszcze zdobyć serwisówkę?
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Dzięki za schemat jest bardzo obrazowy i bez trudu wykonałem instalację elektryczną. Dzisiaj mój silnik dostał nowe życie. Ten 25 letni "dziadek" chodzi dużo lepiej niż większośc nowych dzisiejszych "kaszlaków". Po kapitalnym remoncie "zagadał" od pierwszego obrotu rozrusznika. Pracuje ładnie, a spaliny są bezbarwne, Pozostaje mi tylko regulacja składu mieszanki i poziomu paliwa w komorze pływakowej.I tu moja ostatnia prośba w nawiązaniu do zdjęc gaźnika które wyżej zamieściłem proszę o wsparcie w danych do regulacji.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Wracając do tematu po 5 miesiącach jeszcze raz dziękuję Rycho T za dane regulacyjne. Silnik spala ok 1l/30 min pracy co się przekłada w przybliżeniu na 10 arów idealnego koszenia. Rozruch nie stanowi żadnego problemu "jeden obrót rozrusznika". Planującym zakup kosiarek samojezdnych, zdecydowanie polecam zakup starych solidnych maszyn np. Muraya i włożenie odrobiny serca. Te maszyny są tak solidne że pomimo 25 lat spokojnie można powiedzieć że sa dopiero dotarte ;-) Zdecydowanie odradzam łakomienie się na tanie chińskie hipermarketowe imitacje, które od serwisu doprowadzą Was do obłędu.