Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kodowanie,programowanie kluczyka SHARAN lift 2002r -centraln

london2004 04 Mar 2012 08:58 87924 53
  • #31
    zurek1980
    Poziom 13  
    Witam mogę tylko potwierdzić że procedura podana przez kolegę cr1 w autku seat alhambra 2003r potwierdziła sie w 100% wszystko działa ok
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • #32
    klosek23
    Poziom 10  
    mam alhambre 2001 i zrobiłem wszystko jak opisane w instrukcji od galaxy i jak zakoduje 1 to 2 niedziała i na odwrót, co jest nietak?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • #33
    marfi2
    Poziom 10  
    klosek23 napisał:
    mam alhambre 2001 i zrobiłem wszystko jak opisane w instrukcji od galaxy i jak zakoduje 1 to 2 niedziała i na odwrót, co jest nietak?

    Wykonałeś wszystko co jest opisane na stronie 82 instrukcji. Zobacz następną stronę instrukcji 83 :-) Tam jest opisane. Po zakodowaniu pierwszego klucza :
    "Jeżeli posiadasz więcej niż jeden kluczyk
    ze zdalnym sterowaniem, należy
    przekodować pozostałe kluczyki.
    Operację kodowania pozostałych
    kluczyków należy przeprowadzić
    natychmiast po przekodowaniu
    pierwszego kluczyka, powtarzając
    ostatnie trzy kroki procedury kodowania
    w czasie nie dłuższym niż 15 sekund dla
    każdego kluczyka."

    czyli ...

    "3. Skieruj kluczyk na pojazd i naciśnij
    przycisk zamykania w ciągu 5 sekund.
    4. Trzymając wciśnięty przycisk
    zamykania, wciśnij przycisk otwierania
    trzy razy.
    Zwolnij przycisk zamykania.

    Kluczyk jest teraz zakodowany."

    Daj znać jak Ci poszło
  • #34
    klosek23
    Poziom 10  
    wlasnie robiłem tak ale zaczynałem z 2 kluczem od nowa, czyli od przekrecenia wkładką, jutro spróbuje od pkt.3 i dam znac jak mi poszło, p.s dzieki za szybką odpowiedz
  • #35
    marfi2
    Poziom 10  
    bez przekręcania wkładki bo wtedy zaczynasz proces od nowa. Po zakodowaniu pierwszego klucza , od razu weź drugi wciśnij i trzymaj przycisk zamykania , z wciśniętym zamykaniem 3 razy naciśnij otwieranie . Zwolnij przycisk zamykania i na tym koniec. Po chwili mignie dioda że proces kodowania się zakończył i działa .
  • #36
    klosek23
    Poziom 10  
    ok, dziekuje,, a wiesz może czy mozna bez vaga wlaczyc ta funkcje komfort?, gdzieś czytałem ze jak mozna domknąć i odtworzyć szyby z wkladki zamka to moduł jest zamontowany ale nieaktywny, czy to prawda?
  • #37
    marfi2
    Poziom 10  
    Tego to nie wiem. ja mam u siebie moduł komfortu i dokupiłem moduł domykania szyb na allegro (chyba za 40 zł) wlutowałem go zgodnie z instrukcją w wiązkę w drzwiach kierowcy i chodzi
  • #38
    klosek23
    Poziom 10  
    Tzn xhodzi mi tez zeby min skladaly sie lustra elektrycznie
  • #39
    marfi2
    Poziom 10  
    Też bym chciał i się nad tym zastanawiałem nie wie czy przez VAGa lub inny program da się to zrobić ale wiem że są moduły do domykania szyb które po otwarciu centralnego zamka otwierają szyby w poprzednie położenie . Taki moduł trzeba by bylo podpiąć pod lusterka żeby przy zamknięciu centralnego się składały a po otwarciu rozkładały
  • #40
    klosek23
    Poziom 10  
    co do kodowania to udało się , wielkie dzieki za pomoc
  • #41
    Technics1
    Poziom 1  
    A ja mam taki problem, że po zmianie baterii w pilocie (scyzoryku) w sharanie 2000r -> otwieram auto ale jak zapale to to mi po kilku sekundach gaśnie silnik. Czy musze zakodować kluczyk żeby zakodowac immobiliser? Czy kodowanie immo się robi inaczej?
  • #42
    marfi2
    Poziom 10  
    kodowanie immo robisz przez program a najlepiej jak masz do niego jeszcze PIN klucz 4-cyfrowy. Jezeli nie to trzeba zczytać pin z kompa i dopiero zaprogramować immo
  • #43
    dawidssd
    Poziom 2  
    Kolego marfi2, mógłbyś opisać mniej więcej jak zakodować ten immo?
    Też mam taki problem że autko mi odpala ale zaraz gaśnie na nowo dorobionym kluczu.
    Jakim programem najlepiej go zakodować i jak ten kod do niego odczytać?
  • #44
    hagan1
    Poziom 2  
    Witam
    po moim kodowaniu dziala mi otwieranie a zamykanie mam z poziomu klamki. Co jest nie tak
    ?
  • #45
    kr1985
    Poziom 12  
    Witam.

    Posiadam Passata b5 z 98 roku 1,9 tdi 110 koni silnik AFN z niebieskim podświetleniem i mam takie pytanie mam tylko jeden kluczyk nie znam kodu PIN i chciałbym sobie dorobić tzn zaprogramować nowy kluczyk z imobilizerem.

    Czytałem już wszystkie posty co i jak należy zrobić. Ale w gąszczu postów dalej nie moge dojść łądu.

    Posiadam Kabel i program Vag-com.

    Czy możliwe jest abym wszystko zrobił we własnym zakresie?
  • #46
    15darekvw
    Poziom 27  
    Jak najbardziej możesz sobie zaprogramować w zależnośći jaki masz sprzęt i wiedze na ten temat,ponieważ jeśli nigdy tego nie robiłeś to uważaj na wszystkie czynnośći które wykonujesz bo może nastąpić coś takiego ze na tym kluczyku co dziś palisz auta możesz juz nie odpalić.

    Dodano po 1 [minuty]:

    A tak na marginesie kabelek VAG-com nie odczyta ci pinu potrzebnego do zaprogramowania immo w kluczyku
  • #47
    dawidssd
    Poziom 2  
    W robocie mam KTSa, dam nim radę odczytać pin, czy potrzeba jeszcze innego sprzętu?
  • #51
    Pati
    Poziom 27  
    Aha i jeszcze jedno jak jest w końcu z transponderami bo widzę z e niby w rocznikach 2002 były zarówno id44 prekodowane jak i id 48
  • #52
    vwdamian
    Poziom 9  
    Witam.podepnę się pod temat w moim sharanie 2005rok przestały działać piloty centralnego zamka mam vcds i tam nie działa opcja adaptacji w kanałach 35-46 można to jakoś zrobić vcds???
  • #53
    wojto23k
    Poziom 1  
    witam!! mam sharika z 2000 roku i rozkodował mi się kluczyk . poszedłem tropem marfi2 i dokładnie tak zrobiłem jak opisano w instrukcji Galaxy - wszystko działa!!!

    Gratulacje!
    Reg. 3.1.19. Zabronione jest publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych.
    Mod.[CameR]
  • #54
    xKamil01
    Poziom 5  
    Witam
    Mam VW Sharan 1.9 TDI z 2000 r. Chciałem dodać 2 kluczyk, ale rozkodował mi się pierwszy, który działał. Próbowałem wiele razy dodać ponownie, ale dioda w samochodzie cały czas świeci (około 15s) a w pilocie 5 razy. Wychodzi na to, że jakby samochód nie przyjmował pilota, ktoś wie dlaczego? Może coś źle robię?