Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki nadajnik radiowy?

mkupiec 14 Aug 2004 20:31 2728 4
Optex
    mkupiec
    Level 12  
    Witam,
    Mam zainstalowane sześć systemów alarmowych (obiekt połączonych sześciu domków) na centralach SATEL CA-10. Wszystkie systemy są połączone szeregowo do jednej z central, z której ma być wysyłany sygnał do nadajnika. Jaki można zainstalować nadajnik, jak wygląda sprawa "podłączenia" przez firmę ochroniarską? Jestem laikem jeśli chodzi o monitoring radiowy, więc proszę także o podstawowe informacje.
    Z góry wielkie dzieki.
  • Optex
    elektryk
    Level 42  
    Sprawa wygląda tak że to firma ochroniarska dyktuje konkretne rozwiązanie technicze a także bardzo często dostarcza własny sprzęt (nadajnik).
  • Optex
    kafelan
    Level 13  
    Nie bardzo rozumię połączenie sześciu szeregowo central CA10 (co to za hybryda ?).Jeżeli chodzi o monitoring to firma ochraniarska podłącza nadajnik do monitoringu najczęściej modół z telefonem komórkowym,lub linią telefoniczną.
    Paweł P.
    Level 2  
    Myślę, ze rzadna firma nie zgodzi się na połączenie szeregowe, oni muszą wiedzieć, w którym domu jest alarm! Typowe nadajniki radiowe mają 8 kanałów, wiec wystarczy, tyle, ze nie bedzie rozrożnienia czy z danego domu przychodzi alarm wlamaniowy czy napadowy, więc penie i tak zaproponują więcej nadajnikow, chyba, zę się poląszczą na nowych klientów nie zapeniając im dobreago zabezpiecznenia...
    wowko
    Level 11