Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

nissan primera p12 elektronika wariuje

13 Apr 2010 18:06 5486 4
  • Level 2  
    Witam,mam primere w Angli i mam problem,bo jak jest zimno lub wilgotno przy skręcaniu samoczynnie radio się podglaśnia albo zcisza.A jak wcisne przycisk od sterowaniem radiem lub info przy kierownicy to na wyświetlaczu samoczynnie zmieniają się informacje z komputera pokladowego.W serwisie powiedzieli mi że jest coś z uziemieniem i trzeba wymienic wiązke,może ktoś mial podobny problem?
    [30.03.2021, webinar elektroda] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 19  
    Coś zapewne dzieje się z masą a nie z uziemieniem. Nissan od kiedy wszedł w kooperacje z reno już nie może poszczycić się wysoką bezawaryjnoscią.
  • Level 1  
    Witam mam podobny problem byłem w serwisie nissana i gość przeczyscił i zacisnął styki i powiedział ze powinno byc ok po 2 dniach to samo i juz mam tego dość moze jest jakas osoba która poradziła sobie z taką przypadłością
  • Level 1  
    wrexham wrote:
    Witam,mam primere w Angli i mam problem,bo jak jest zimno lub wilgotno przy skręcaniu samoczynnie radio się podglaśnia albo zcisza.A jak wcisne przycisk od sterowaniem radiem lub info przy kierownicy to na wyświetlaczu samoczynnie zmieniają się informacje z komputera pokladowego.W serwisie powiedzieli mi że jest coś z uziemieniem i trzeba wymienic wiązke,może ktoś mial podobny problem?
  • Level 11  
    Witam Poradziłem sobie z tym problemem. Problem leży w słabej masie kierownicy!! do dwóch manipulatorów pobierana jest masa z kadłuba kierownicy, i tu nissan popełnił błąd bo żaden z pinów taśmy na kierownicy nie przenosi masy. Podczas kręcenia kierownicą masa jest tracona i przez to szaleje manipulator. Można przenieść masę przez taśmę bo są 3 piny wolne w taśmie. Ja poprzez opaskę zaciskową i kawałek przewodu podłączyłem masę kadłuba samochodu do drążka kierownicy zaraz za krzyżakiem. PROBLEM ZNIKNĄŁ. Z opisu innych kolegów i moich obserwacji wynika ze manipulator szaleje kiedy są włączone światła, i słusznie gdyż włącza się wtedy podświetlenie manipulatora i podnosi się potencjał masy gdy jest tracona masa. No wiec problem znika przez przeprowadzenie masy przez taśmę lub podłączenie masy do drążka za krzyżakiem. Powodzenia :D :D :D