Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nissan primera p12 elektronika wariuje

wrexham 13 Kwi 2010 18:06 4679 4
  • #1 13 Kwi 2010 18:06
    wrexham
    Poziom 2  

    Witam,mam primere w Angli i mam problem,bo jak jest zimno lub wilgotno przy skręcaniu samoczynnie radio się podglaśnia albo zcisza.A jak wcisne przycisk od sterowaniem radiem lub info przy kierownicy to na wyświetlaczu samoczynnie zmieniają się informacje z komputera pokladowego.W serwisie powiedzieli mi że jest coś z uziemieniem i trzeba wymienic wiązke,może ktoś mial podobny problem?

    0 4
  • #2 13 Kwi 2010 19:11
    Artur h
    Poziom 19  

    Coś zapewne dzieje się z masą a nie z uziemieniem. Nissan od kiedy wszedł w kooperacje z reno już nie może poszczycić się wysoką bezawaryjnoscią.

    0
  • #3 07 Gru 2010 22:31
    mariush82
    Poziom 1  

    Witam mam podobny problem byłem w serwisie nissana i gość przeczyscił i zacisnął styki i powiedział ze powinno byc ok po 2 dniach to samo i juz mam tego dość moze jest jakas osoba która poradziła sobie z taką przypadłością

    0
  • #4 04 Lut 2011 07:38
    makary73
    Poziom 1  

    wrexham napisał:
    Witam,mam primere w Angli i mam problem,bo jak jest zimno lub wilgotno przy skręcaniu samoczynnie radio się podglaśnia albo zcisza.A jak wcisne przycisk od sterowaniem radiem lub info przy kierownicy to na wyświetlaczu samoczynnie zmieniają się informacje z komputera pokladowego.W serwisie powiedzieli mi że jest coś z uziemieniem i trzeba wymienic wiązke,może ktoś mial podobny problem?

    1
  • #5 13 Mar 2016 22:08
    Marcin Napierajczyk
    Poziom 11  

    Witam Poradziłem sobie z tym problemem. Problem leży w słabej masie kierownicy!! do dwóch manipulatorów pobierana jest masa z kadłuba kierownicy, i tu nissan popełnił błąd bo żaden z pinów taśmy na kierownicy nie przenosi masy. Podczas kręcenia kierownicą masa jest tracona i przez to szaleje manipulator. Można przenieść masę przez taśmę bo są 3 piny wolne w taśmie. Ja poprzez opaskę zaciskową i kawałek przewodu podłączyłem masę kadłuba samochodu do drążka kierownicy zaraz za krzyżakiem. PROBLEM ZNIKNĄŁ. Z opisu innych kolegów i moich obserwacji wynika ze manipulator szaleje kiedy są włączone światła, i słusznie gdyż włącza się wtedy podświetlenie manipulatora i podnosi się potencjał masy gdy jest tracona masa. No wiec problem znika przez przeprowadzenie masy przez taśmę lub podłączenie masy do drążka za krzyżakiem. Powodzenia :D :D :D

    0