Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z podłączeniem komputera z telewizorem

kiwus83 14 Apr 2010 16:14 4004 5
    kiwus83
    Level 9  
    Witam,
    potrzebuje pomocy w związku z tym, że dostałem duży telewizor dla siebie bo dvd na nim działa a gdy się chce podłączyć antenę (siatkówkę) to nie ma reakcji nie wiem coś zepsute chyba... Chciałbym podłączyć ten telewizor pod komputer, posiadam kartę graficzną radeon 9550 która ma dziurę na kabel s-video (nie wiem czy wejście czy wyjście nie znam się :( ), a posiadam właśnie kabel taki z dwoma końcówkami po obu stronach s-video
    i jeszcze taką przejściówkę z której z jednej strony są chincze (żółty, czerwony, biały a także s-video) a z drugiej jest eurozłącze
    Problem z podłączeniem komputera z telewizorem Problem z podłączeniem komputera z telewizorem Problem z podłączeniem komputera z telewizorem.
    Chciałbym się dowiedzieć czy jeśli bym jedną stronę kabla podpiął do tej przejściówki z chinczów na eurozłącze i podłączył eurozłączem do telewizora a z drugiej strony s-video do grafiki to działał by mi obraz z komputera na telewizorze?? Najbardziej zależy mi na oglądaniu filmów na tym tv z komputera a szkoda mi kasy wydawać na dodatkowe kable gdy może by coś z tych kabli stworzył?? NO w skrócie to kabel wyglądał by tak jak na ostatnim zdjeciu
    narkoholik
    Level 30  
    Ten model karty ma Wyjście S-video wbudowane. powinno działać .wejścia (na karte) nie obsługuje Max rozdzielczośc dla tv 1024x768. Pod warunkiem że złącze euro ma obsługę s-video - ale jezeli dvd działa przes s-video to ok.
    kiwus83
    Level 9