Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Canon IP4500 po zacięciu kartki - nieprawidłowa głowica

michael_mc 16 Kwi 2010 12:56 5536 13
  • #1 16 Kwi 2010 12:56
    michael_mc
    Poziom 9  

    Dzień dobry,
    proszę o poradę co mam zrobić z drukarką Canon IP4500 która w związku z zacięciem się papieru przestała drukować. Informacje jakie wyświetlane są w komunikacie "nieprawidłowa zainstalowana głowica - proszę ponownie zainstalować głowicę"
    Przełożyłem głowicę z drugiej drukarki IP4500 i wszystko jest w porządku. Jednak chciałbym używać dwóch drukarek. "Wadliwą" głowicę umieściłem również w drugiej drukarce i też komunikat się powtórzył.

    Dodam że dioda pod przyciskiem Power miga 5 krotnie.

    Próbowałem wykonać reset ale nic to nie pomaga

    Proszę o pomoc
    Andrzej Pawluszko

    Moderowany przez rys57:

    Tytuł poprawiłem. Proszę czytać Regulamin. P.11.

    0 13
  • #2 16 Kwi 2010 12:59
    Marek Nawrocki
    Poziom 25  

    Witam!!
    Prawdopodobnie zacięty papier uszkodził głowice, niestety nie pozostaje nic innego jak wymienić głowicę

    0
  • #3 21 Kwi 2010 09:01
    michael_mc
    Poziom 9  

    Więc zakupiłem nową głowicę do drukarki IP4500 włożyłem do drukarki i pięć mrugnięć pojawia się przy nowej głowicy....
    Co mam zrobić?

    proszę o pomoc

    Andrzej

    0
  • #4 21 Kwi 2010 20:25
    Paweł1000
    Poziom 24  

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale napisałeś że wyjąłeś dobrą głowicę z działającej drukarki i włożyłeś do drukarki w której głowica nie działa i okazało się że drukarka z tą głowicą działa. Teraz piszesz że nowa głowica nie działa w drukarce w której występuje uszkodzenie głowicy, a wcześniej działała na niej głowica z innej drukarki, jeżeli dobrze rozumuję to włóż tą nową głowicę do drukarki tej z dobrą głowicą, a tą głowicę z drukarki która została z tej dobrej drukarki czyli ta używana ale działająca skoro działała na drukarce ze złą głowicą to niech tak zostanie. Chyba że coś pokręciłeś lub o czymś nie napisałeś, bo nie napisałeś np. czy ta nowa głowica działa w obu drukarkach, bo jeżeli nie działa w obu to jest możliwe że kupiłeś złą uszkodzoną głowicę. Chyba innego wytłumaczenia nie ma.

    0
  • #5 21 Kwi 2010 22:05
    Marek Nawrocki
    Poziom 25  

    Witam !!
    Jeśli miga dioda power 5 razy to znaczy błąd głowicy , przeczyść styki sprawdż czy nie jest uszkodzona taśma do głowic

    0
  • #6 22 Kwi 2010 08:23
    michael_mc
    Poziom 9  

    Witam,
    wszystko jest w porządku. Z nerwów nie policzyłem dokładnie mrugnięć diody. Ponieważ ich sekwencja była identyczna jak przy uszkodzonej głowicy. Mrugnięć było cztery co świadczyło o braku pojemników z tuszem. Wszystko jest więc ok i nowa głowica działa.

    Dziękuję wszystkim za pomoc.

    Proszę o zamknięcie tematu.

    Pozdrawiam
    Andrzej

    0
  • #7 22 Gru 2010 19:28
    alvid
    Poziom 13  

    Pozwolę się dołączyć do tematu bo mam podobny problem . Dwa lata użytkuję drukarkę IP4500 i nagle po wydrukowaniu kartki pomarańczowa dioda zaczęła mrugać 5 razy . Zakup nowej głowicy jest bezsensowny ponieważ głowica kosztuje 250zł natomiast nowa drukarka IP4850 z kompletem oryginalnych atramentów kosztuje 309zł . Jak sprawdzić czy napewno chodzi o głowicę ? Czytałem gdzieś na stronach że może to być czujnik papieru http://damnprinter.com/226/canon-service-call-errors.html .Proszę o jakieś sugestie . Wyraźnie pisze że "nieprawidłowa zainstalowana głowica - proszę ponownie zainstalować głowicę" , ale czy rzeczywiście drukarka do kosza ? Wszystkie dysze są drożne i jakość wydruku rzeczywiście była rewelacyjna . Proszę o konstruktywną pomoc . Serdecznie pozdrawiam !!!!! Piotrek

    0
  • #8 22 Gru 2010 21:47
    endriuf
    Spec od drukarek

    Jeśli przeczyszczenie styków nie pomoże, to do wymiany głowica. Istnieje też prawdopodobieństwo uszkodzenia karetki, Jakich tuszy używałeś? Zamienniki?

    0
  • #9 22 Gru 2010 21:53
    alvid
    Poziom 13  

    Witam !!!!!
    Dzięki za zainteresowanie . Styki przeczyściłem spirytusem . Używałem atramentów ActiveJet , z których byłem zadowolony . Zawsze miałem dysze drożne , a tu nagle taki numer . Pozdrawiam !!!! Piotrek
    P.S.

    endriuf napisał:
    Istnieje też prawdopodobieństwo uszkodzenia karetki
    jak to sprawdzić ?

    0
  • #10 22 Gru 2010 22:51
    endriuf
    Spec od drukarek

    Podmieniając części.

    0
  • #14 31 Mar 2011 10:58
    michael_mc
    Poziom 9  

    Uszkodzona została głowica... którą musiałem zakupić...

    0