Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Polonez fabryczna klima, ile gazu???

pjak1 17 Apr 2010 10:37 2066 7
    pjak1
    Level 13  
    Witam.
    Pytanie w zasadzie jest zawarte w tytule postu, ale...
    Mam w Polonezie fabryczną klimę. W ubiegłym roku było ok, ale poprzedni właściciel serwisował ją w 2007r. Jeśli w tym roku wszystko będzie ok, to nawet nie zamierzam grzebać. Jeśli coś będzie nie tak to zamierzam sciągnąć gaz i naładować od nowa. Tu pytanie:
    Ile powinno być gazu???
    Wiedzę o klimatyzacji i chłodnictwie mam (wydaje mi się, że sporą) stację do ściągnięcia gazu mam, manometry mam. wagę mam. króćce mam. Gaz (134) mam.
    Niestety nie mam doświadczenia w obsłudze klimy w autach.
    Czy ładować na wagę (ile), czy może na manometr (+5*C-+7*C)???
    crizz100
    Level 15  
    Gdybyś coś wiedział o klimatyzacji to byś sobie poradził i bez tej wagi
    pjak1
    Level 13  
    crizz100 wrote:
    Gdybyś coś wiedział o klimatyzacji to byś sobie poradził i bez tej wagi

Dziękuję za bardzo konstruktywną odpowiedź.
    Mam tylko nadzieję, że Ty też kiedyś otrzymasz tak fachową i rzetelną pomoc.
    Ale widzę po Twoich innych postach, że Ty jesteś asem, więc może uchylisz rąbka tajemnej wiedzy??? :D:D
    Szkoda słów.
  • Helpful post
    automex
    Level 14  
    wrzuć narazie 700gram i sprawdż ciśnienia
    Czarlim87
    Level 13  
    Powinieneś mieć tabliczkę znamionowa na przednim pasie z ilościa gazu i rodzajem oleju jeżeli jest to faktycznie fabryczna klima:)
    pjak1
    Level 13  
    automex wrote:
    wrzuć narazie 700gram i sprawdż ciśnienia

Dzięki za informację.
    Już wiem. powinno być 750gram.

Czarlim87 wrote:
    Powinieneś mieć tabliczkę znamionowa na przednim pasie z ilościa gazu i rodzajem oleju jeżeli jest to faktycznie fabryczna klima:)