Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Diagnoza uszkodzenia >> gdzie w Warszawie?

17 Apr 2010 18:38 922 4
  • Level 9  
    Witam.
    Chcę pomóc koleżance i w związku z tym szukam dobrego serwisu dla PeCeta w Warszawie.
    Był już 2 tygodnie w osiedlowym sklepie, w którym został zakupiony >> diagnoza "Powinno działać, ale nie wiemy czemu nie działa" :)

Objawy: po włączeniu wiatraczek radiatora procka zaczyna kręcić się i po ok. 4 sekundach wyłącza się, na ekranie czarno, po chwili znowu rozkręca się na 4 sekundy i tak w kółko.

Dalej nie będę opisywał, ponieważ nie znam się na elektronice. Wiem tylko, że jest złożony z dobrych części (Chieftec, Kingston,....)

Więc jak ktoś z Was zna dobry serwis komputerowy w Warszawie, to będę wdzięczny za namiary.
    Trendy 2021 w branży Internetu rzeczy [Webinar 02.07.2021, g.12.00]. Zarejestruj się za darmo
  • User removed account  
  • Helpful post
    Level 19  
    Ja polecam serwis na Warszawskiej Giełdzie Komputerowej (róg al. Armii Ludowej i Alei Niepodległości w przejściu podziemnym od strony dworca centralnego). Są tam 2 serwisy z czego polecam ten na rogu przy samych schodkach (od strony metra politechniki naprzeciwko kiosku) - warto tylko od razu zapytać jaki będzie koszt (jest tam taki gość z broda - zna sie na rzeczy i nawet lutować umie ;-)
  • Level 9  
    Marcin230 wrote:
    Jeśli chcesz koleżance pomóc, to zanieś go do tego sklepu gdzie był kupiony i jeśli nie potrafią go naprawić, to niech wymienią. No chyba, że był kupiony dawno temu i skończyła się gwarancja.
    Chcesz płacić za naprawy w innych serwisach?
    Skończyła się gwarancja, ale warto go naprawić, bo to przyzwoity sprzęt. Dziś można kupić taki nowy za ok 1500 zł.

ikarus78 wrote: