Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OPEL ZAFIRA 1,6 16V ,pipczenie przy otwieraniu

18 Kwi 2010 17:38 5663 10
  • Poziom 9  
    Witam.
    Jestem od nie dawna posiadaczem Opla Zafiry 1999 rok 1,6 16V.
    Od dwóch tygodni mam problem z piszczeniem przy otwieraniu drzwi kierowcy, przy wyłączonym silniku i zgaszonych światłach (ciągły sygnał). Na początku było wszystko dobrze, piszczenie było prawidłowe, gdy się otwiarało drzwi przy włączonych światłach, był to dźwięk zmienny jak alarm.
    Teraz piszczy ciągłym sygnałem, bez różnicy czy światła są zapalone, czy nie.
    Nie znam się na tym ale przy waszej pomocy może uda się to naprawić?
    Mogę tylko dodać, że autko chodzi prawidłowo, wymieniłem nawet baterie w pilocie i nadal to samo. Jeszcze bardzo ważna rzecz, która może mieć znaczenie, równocześnie z tym faktem nie można zamknąć auta pilotem tylko kluczykiem a otworzyć można bez problemu. Nie działa mi także tylna szyba elektryczna, po stronie pasażera. Kiedy sprawdzam, czy reszta jest domknięta, słychać takie cyknięcie w każdych drzwiach a w tych tego nie ma, jeszcze nie dawno działała bez problemu.
    Wiem, że są tu fachowcy i na pewno bez problemu dojdziemy do sedna sprawy. Proszę o pomoc w tym problemie.
  • Poziom 42  
    Może to jakiś raport o alarmie (któryś z czujników ?). Tu bym zaczął szukać. Na pewno masz możliwość skasowania tej pamięci wygenerowanych alarmów, jak się wtedy zachowuje instalacja alarmowa ?
  • Poziom 9  
    w mojej zafirce nie ma alarmu a co do kasowania to może jeszcze poczekam na inne propozycje ,na panelu komputera nic nie pokazuje o żadnym błędzie
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Wyjmij kluczyk ze stacyjki i zobacz czy przestanie piszczeć, pewnie zaciął Ci się switch w stacyjce informujący, że klucz nie został z niej wyjęty (stąd dźwięk i brak możliwości zamknięcia auta z pilota)
  • Poziom 9