Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z uruchomieniem Medion GoPal E3215

gelo87 22 Kwi 2010 13:30 4692 3
  • #1 22 Kwi 2010 13:30
    gelo87
    Poziom 9  

Witam wszystkich. Mam problem z nawigacją Medion GoPal E3215. Przy uruchomieniu po czerwonym ekranie zawiesza się na logo Windowsa nic nie da się zrobić, żaden przycisk nie reaguje. Udało mi się go uruchomić po twardym resecie i przytrzymaniu guzików "+" i "-" ale po kolejnym resecie jest to samo. Jestem zielony jeśli chodzi o nawigacje:/ Jak ktoś już spotkał się z takim problemem to proszę o pomoc.

0 3
  • #2 22 Kwi 2010 14:10
    Pontikos
    Poziom 38  

Sugeruje to, ze "ktos" kliknal w literke "O" i wybral opcje format flash - bo dlaczego nie? :)
    Mysle ze nalezalo by wgrac oryginalna zawartosc pamieci Flash...
    Chyba ze urzadzenie laczy sie po USB z komputerem i w folderze Flash widzisz jego zawartosc.

0
  • #3 22 Kwi 2010 15:59
    gelo87
    Poziom 9  

Połączyłem się za pomocą programu ActiveSync i mam dostęp do tego folderu. Tylko że nie bardzo wiem jak to zrobić:/ był bym bardzo wdzięczny jak byś mi mógł to wytłumaczyć krok po kroku.

Chciałem jeszcze dodać że po twardym resecie pojawia się logo windowsa, które jest powiększone tak że nie widać ostatnich liter napisu Windows.

0
  • #4 23 Kwi 2010 09:42
    MrKupricz86
    Poziom 1  

gelo87 napisał:
    Witam wszystkich. Mam problem z nawigacją Medion GoPal E3215. Przy uruchomieniu po czerwonym ekranie zawiesza się na logo Windowsa nic nie da się zrobić, żaden przycisk nie reaguje. Udało mi się go uruchomić po twardym resecie i przytrzymaniu guzików "+" i "-" ale po kolejnym resecie jest to samo. Jestem zielony jeśli chodzi o nawigacje:/ Jak ktoś już spotkał się z takim problemem to proszę o pomoc.