Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault mascott 150KM 2,8 DCI - turbina

mascotek bebe 22 Kwi 2010 20:33 4909 4
  • #1 22 Kwi 2010 20:33
    mascotek bebe
    Poziom 2  

    renault mascott 2003 2,8 dci 150km Witam mam problem ze swoim mascotem wracając z Włoch padła mi turbina która była po regeneracji i przejechałem na niej niespełna 4 tyś km nie wiem gdzie szukać przyczyny . Dokonałem ponownej wymiany turbiny przy czym oczywiście dokonałem wymiany oleju filtra i umyłem intercoler z oleju który się dostał gdy padła turbina, oraz zadusiłem silnik dzięki czemu uniknąłem rozwalenia silnika przez olej silnikowy spalany w komorze spalania . Mam pytanie czy jeszcze coś powinienem zrobić , mam obawy czy następna turbina będzie oki
    Na wolnych obrotach zapala mi się kontrolka świecy żarowej i obroty zwiększają się z 800 na 1200 i tak się utrzymują do czasu gdy ruszę autem i przejadę kawałek , lecz gdy stanę na światłach po chwili jest to samo na domiar złego przełącznik ssania przestał działać . Wymienione skoki obrotów udaje mi się zniwelować na chwile przez naciśnięcie przycisku tempomatu zwiększenie obrotów do 2200 i wciśnięciu pedału hamulca który wyłącza tempomat obroty spadają do 800 i po około 30 sekund powoli rosną do 1200 .
    Brak mi sił do tego auta 2 lata było oki a teraz już brak słów

    Czy ktoś wie jak sobie poradzić z tym mascottem?

    0 4
  • #2 23 Kwi 2010 20:18
    norrbi
    Poziom 17  

    a co z nowa turbina i co ze stara posypaly sie lopatki? jak sie posypaly to wymien cooler a jak tylko puscila olej to regeneracja nie powiodla sie .A na elektryke zapraszam.

    0
  • #3 23 Kwi 2010 20:23
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 23 Kwi 2010 21:34
    mascotek bebe
    Poziom 2  

    Wita was panowie racja tak to regulacja liczby obr. jałowego biegu a nie ssanie ale właśni to przestało działać . Co do starej turbiny chodziła ona przez 110tyś km od momentu zakupu tego autka ile wcześniej pracowała tego nie wiem . Wymieniona turbinka miała luz nie tylko wyczuwalny ale też widzialny na oko przy delikatnym poruszeniu palcem . ta sama turbina zregenerowana w mojej obecności przez fachmana po jej naprawie ma luz leciutko wyczuwalny ale nie widoczny gołym okiem.
    Lecz moje zaufanie do w/w fachmana legła w gruzach dlatego mam pytanko czy szukać innej przyczyny czy powinno być okej coller wymyłem dokładnie wydaje mi sie że jest okej chyba że ma gdzieś przedmuchy

    0
  • #5 02 Cze 2010 00:06
    łogień
    Poziom 9  

    moja rada kup kolego oryginał i będzie miodzio...wymieniłem 3 szt w mlaskocie po regen i dupa...pluły olejem w coolera regeneracje robiła GRANDE firma z bielska-białej

    0