Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw Golf 4 1.9 sdi predkościomierz warjuje

24 Kwi 2010 19:12 1416 1
  • Poziom 1  
    Witam panowie jestem laikiem w temacie aut wiec uderzam do was mianowicie mam problem z predkosciomierzem jak jade to spada do zera albo do jakiejs malej granicznej predkosci nie wiem co to moze byc moze czujnik hala albo poprostu licznik sie popsul moge prosic o porade :)
  • Poziom 18  
    sprawdź wtyczek na skrzyni może masz tam zielono?????

    pozdro rox........