Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Naprawię sterownik pompy wtryskowej vp-44 vp-30

dallasek 26 Kwi 2010 15:29 4903 4
  • #1 26 Kwi 2010 15:29
    dallasek
    Poziom 11  

    Naprawię sterownik pompy wtryskowej vp30 vp44 psg-5 psg-16

    www.sterowniki.mielec.pl

    Kontaktuj się z ogłoszeniodawcą poprzez Prywatną Wiadomość (ikonka PW).
  • #2 22 Wrz 2010 22:53
    london2004
    Poziom 19  

    Jaka cena za wymiane tranzystora sterujacego dawka?

  • #3 25 Paź 2010 20:44
    marcin w
    Poziom 22  

    Witam

    Interesuje mnie jedna rzecz, troszkę wczytałem się w temat VP44 i z opisów wynika że sterownik pada ze względu na mechaniczne blokowanie / zatarcie nastawnika kąta wtrysku (cóż, polskie paliwo ON jest nie najlepszej jakości i ma słabe właściwości smarujące, a właśnie te pompy są smarowane olejem napędowym)

    Co daje sama wymiana tranzystora bez usunięcia przyczyny źródłowej ?

    To tak jakby układ mechaniczny napędzany przez silnik został zablokowany, wówczas silnik po prostu spali się, co da przewinięcie samych uzwojeń silnika i jego ponowne uruchomienie, jeśli nie usuniemy mechanicznej blokady w mechanizmie, po podłączeniu silnika za chwilę ponownie się on spali z przeciążenia.

  • #4 02 Lis 2010 13:59
    dallasek
    Poziom 11  

    Oczywiście w wiekszości przypadkow znaki kończenia się pompy. Po naprawie sterownika należu usunąc przyczynę spalenia tranzystora w sterowniku, ale są przypadki że gość jeździ na głębokiej rezerwie zaciągnie syfy, paprochy i to też jest czasem przyczyną przyblokowania tłoczka i spalenia tranzystora w sterowniku. Więc przyczyn może być wiele, ale oczywiście po naprawie sterownika najpierw usuwamy usterke która spowodowała jego spalenie.

  • #5 02 Lis 2010 16:07
    _PREDATOR_

    VIP Zasłużony dla elektroda

    Dalsze pytanie proszę kierować do autora tematu poprzez komunikatory internetowe!