Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Fabia 1.4 MPI 2001r nierówna praca na biegu jałowym

27 Kwi 2010 20:42 42193 15
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    Czas do przyjęcia, ja bym się skłonił ku cewce zapłonowej, ewentualnie można by kontrolnie zmierzyć ciśnienie sprężania.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    Witaj, sprawdź przewody od sondy ale po stronie instalacji a nie sondy, lubią się oberwać przy wtyku, każdy delikatnie złap i pociągnij.
    Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    Nierówna praca moze być spowodowana zbyt wysokim poziomem oleju, szczególnie w silnikach z regulatorami olejowymi luzu zaworowego.
  • Poziom 13  
    Podłącze się pod temat kolegi.Może ktoś z szanownych forumowiczów odpowie mi na pytania:

    1.Czy błędy 17524 oraz 16517 kwalifikują lambdę do wymiany oraz powodują szarpanie,kołysanie silnikiem i zapach spalin w środku auta?(a może kat..jest zabity?).Napięcia na przewodach lambdy 13,8/4,8/0,03/0,8V....czy ta ostatnia wartość nie powinna się zmieniać nawet na biegu jałowym?
    2.Czy inny kolor jednego wtryskiwacza może świadczyć że ktoś go kiedyś wymieniał?
    Generalnie chodzi o to że mimo wymiany świec,czyszczenia przepustnicy,adaptacji,czyszczenia większości czujników......silnik jak szarpał tak szarpie...a podczas jazdy odnoszę wrażenie że coś lub ktoś trzyma auto z tyłu(i nie są to blokujące hamulce:)
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich.
    Mam podobny problem u siebie. Zauważyłem, że korek oleju na plastikowej osłonie jest na tyle luźny że da się go odciągnąć z całą osłoną.
    Czy to oznacza, że należy wymienić jegu uszczelkę? Gdy wsadzę tzw. korek serwisowy to wchodzi on z lekki oporem co oznacza, że jego uszczelka spełnia swoje zadanie. W przypadku korka na osłonie tak nie jest. Blokuje się na osłonie, ale całość mogę lekko uchylić bez wyczuwalnego oporu od domniemanej uszczelki.
    Proszę o poradę, czy taka sytuacja jest właściwa. t wtrysku też w okolicach 5 ms i spalanie na biegu jałowym ~0,9-1 l/h
  • Użytkownik usunął konto