Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Skoda Fabia 1.4 MPI 2001r nierówna praca na biegu jałowym

27 Apr 2010 20:42 49063 15
  • #1
    Anonymous
    Anonymous  
  • #2
    domex32
    Moderator of Cars
    Czas do przyjęcia, ja bym się skłonił ku cewce zapłonowej, ewentualnie można by kontrolnie zmierzyć ciśnienie sprężania.
  • #3
    Anonymous
    Anonymous  
  • #4
    Anonymous
    Anonymous  
  • #5
    Anonymous
    Anonymous  
  • #6
    s.q
    Level 21  
    Witaj, sprawdź przewody od sondy ale po stronie instalacji a nie sondy, lubią się oberwać przy wtyku, każdy delikatnie złap i pociągnij.
    Pozdrawiam.
  • Helpful post
    #7
    Anonymous
    Anonymous  
  • #8
    Anonymous
    Anonymous  
  • #9
    Anonymous
    Anonymous  
  • #10
    Anonymous
    Anonymous  
  • #11
    Anonymous
    Anonymous  
  • #12
    Anonymous
    Anonymous  
  • #13
    domex32
    Moderator of Cars
    Nierówna praca moze być spowodowana zbyt wysokim poziomem oleju, szczególnie w silnikach z regulatorami olejowymi luzu zaworowego.
  • #14
    pisula
    Level 15  
    Podłącze się pod temat kolegi.Może ktoś z szanownych forumowiczów odpowie mi na pytania:

    1.Czy błędy 17524 oraz 16517 kwalifikują lambdę do wymiany oraz powodują szarpanie,kołysanie silnikiem i zapach spalin w środku auta?(a może kat..jest zabity?).Napięcia na przewodach lambdy 13,8/4,8/0,03/0,8V....czy ta ostatnia wartość nie powinna się zmieniać nawet na biegu jałowym?
    2.Czy inny kolor jednego wtryskiwacza może świadczyć że ktoś go kiedyś wymieniał?
    Generalnie chodzi o to że mimo wymiany świec,czyszczenia przepustnicy,adaptacji,czyszczenia większości czujników......silnik jak szarpał tak szarpie...a podczas jazdy odnoszę wrażenie że coś lub ktoś trzyma auto z tyłu(i nie są to blokujące hamulce:)
  • #15
    pirat_83
    Level 11  
    Witam wszystkich.
    Mam podobny problem u siebie. Zauważyłem, że korek oleju na plastikowej osłonie jest na tyle luźny że da się go odciągnąć z całą osłoną.
    Czy to oznacza, że należy wymienić jegu uszczelkę? Gdy wsadzę tzw. korek serwisowy to wchodzi on z lekki oporem co oznacza, że jego uszczelka spełnia swoje zadanie. W przypadku korka na osłonie tak nie jest. Blokuje się na osłonie, ale całość mogę lekko uchylić bez wyczuwalnego oporu od domniemanej uszczelki.
    Proszę o poradę, czy taka sytuacja jest właściwa. t wtrysku też w okolicach 5 ms i spalanie na biegu jałowym ~0,9-1 l/h
  • #16
    Anonymous
    Anonymous