Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Tektronix
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kabel wtrysku sterującego i czujnika hala 1.9tdi AFN

28 Kwi 2010 19:28 11303 14
  • Poziom 13  
    Witam zdjęcie jest nie z mojego auta tylko z internetu zaznaczyłem na nim o które wtyczki chodzi

    Kabel wtrysku sterującego i czujnika hala 1.9tdi AFN

    Uploaded with ImageShack.us

    a chodzi o:

    Na zdjęciu zanzaczyłem dwie wtyczki jedna brązowa od wtrysku sterującego (zaznaczona na czerwono) wychodzą z niego dwa kabelki a jeden z nich został przerwany i zlutowany. Druga czarna wtyczka (zaznaczona na kolor zielony czujnik hala) kabelek został wyrwany z wtyczki. Wtyczka została nadcięta i kabelek dolutowany. Auto zostało przezemnie kupione już z tymi lutami auto z biegiem czasu zaczeło przerywać robić się mułowate i więcej palić.Na VAG wystakuje błedy wtrysku sterującego i czujnika konta wtrysku, wtrysk sterujący został wyjęty i ma ładne spalanie czujnik n108 zmieniony . Więc teraz zajmuję się tymi lutami mam dwie nowe wtyczki z innego auta tylko niewiem czym połączyć kable zeby nie zmienić oporu? Klej do kabli będzie dobry? dzieki pozdro
  • Tektronix
  • Poziom 43  
    Jaki klej do kabli???? Cyna i lutownica
  • Tektronix
  • Poziom 35  
    milejow napisał:
    Jaki klej do kabli???? Cyna i lutownica


    To fakt a po drugie to jeśli kable były lutowane i nadal występuje błąd w przerwie z czujnika G80 to warto ten lut poprawić bo jeśli będzie zimny to efektem będzie błąd - open to G80, a po trzecie to nie masz żadnego czujnika Halla tylko czujnik indukcyjny G28 (tą trzypinową wtyczkę). Popraw te luty na kabelkach aż do skutku.
  • Poziom 13  
    Rozchodzi się dokładniej o to że cyna zmienia opór kabla przez co tdi źle się zachowuje (może to przez to ze zrobił się zimny lut ale wiem ze jak te kable były lutowane bardzo często są z tym problemy) czujnik indukcyjny ta sama funkcja najważniejsze że wszyscy załapali.
    klej np:

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Linki do aukcji usunąłem, proszę się zapoznać z regulaminem!


    lutować czy kleić?

    dzięki pozdro
  • Poziom 35  
    wszystko zależy w którym miejscu było wcześniej lutowane - jeśli wewnątrz otuliny ekranującej przewody z G28 to owszem ale zawsze jeśli masz wątpliwości to możesz ten kabel wymienić wraz z ekranem na oryginalny, wiesz o co chodzi więc nie wiem dlaczego zamieściłeś temat na forum - orientujesz się i to dostatecznie by sobie samemu pomóc.
  • Poziom 13  
    Nie chodzi mi o przewód ekranowany tylko o zwykły przewód za wtyczką zaznaczyłem w tych miejscach co u mnie są lutowane i pisze bo zastanawiam się nad użyciem kleju zamiast lutowania ponowne dzięki pozdro
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    [quote="Mustang GT"] nie ma znaczenia co zastosujesz czy klej czy lut, ważne by obwód był zamknięty - ot cała filozofia bo póki co to nie jest skoro wywala taki błąd.
  • Moderator Samochody
    Tego na tym forum to jeszcze nie było, klejenie kabli ;)
    To nie jest gigabitowa skrętka, gdzie rozdzielenie par zaczyna mieć znaczenie.
    Lutuj te kable i nie zawracaj głowy
  • Poziom 21  
    nie mozna wykluczyc ze wtrysk sterujacy padl
  • Poziom 17  
    Mustang GT napisał:
    zwykły przewód za wtyczką zaznaczyłem w tych miejscach co u mnie są lutowane i pisze bo zastanawiam się nad użyciem kleju zamiast lutowania ponowne dzięki pozdro


    To nie tak przewody nie czują różnicy w cynie czy bez.
    To nie tak jak z gumką......
  • Poziom 13  
    Zlutowałem kable i teraz cały czas wywala błąd czujnika kąta wtrysku n108 (n108 zmieniałem już)w sobotę jadę po nowy kabelek na srot od ecu po wtyczkę wtrysku i napisze pozdro.
  • Poziom 13  
    powiedz mi jaką oporność pownien mieć to od razu sprawdze na wszelki wypadek.
  • Poziom 13  
    dzięki do klik klik w temacie