Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mała centrala do biura - z możliwością podpięcia wew. voip w

adam.glinka 30 Kwi 2010 00:51 2370 11
  • #1 30 Kwi 2010 00:51
    adam.glinka
    Poziom 8  

    Witam
    Do biura potrzebujemy zainstalować centralę telefoniczną.
    Aktualnie mamy tylko 1 linie podpiętą do modemu internetowego i telefonu.
    Z zaprzyjaźnionej firmy dostaliśmy 2 aparaty wifi voip linksysa wip310-G4.
    Interesuje mnie jakaś mała centralka do której będę mógł podłączyć linie analogową (ewentualnie jeszcze jakąś linie w przyszłości analogową/ISDN) oraz 3 telefony zwykłe sznurowe + te 2 linksysy po wifi.

    0 11
  • #2 30 Kwi 2010 06:39
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

    Cytuję za firmą Platan z Sopotu z jej biuletynu informacynego ;
    " Przypominamy o możliwości zakupu central w systemie leasingowym, który pozwala klientom na rozłożenie kosztów ponoszonych inwestycji na kilka lat, natomiast Państwu ułatwia pozyskiwanie klientów zainteresowanych takim zakupem, a jednocześnie upraszcza załatwienie spraw formalnych z tym związanych. Szczegółowe informacje o warunkach leasingu uzyskają Państwo w naszym Biurze Obsługi Klienta."

    0
  • #3 30 Kwi 2010 07:10
    22053
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #4 30 Kwi 2010 13:03
    serwiscentral
    Poziom 12  

    Jeśli chodzi o tego Linksysa(a tak naprawde cisco) to pewnie zaprzyjaźniona firma pozbyła się go z takiej przyczyny, że ten aparat słabo działa na "asteriskowych" centralkach.

    Z Primą ten aparat zadziała (VoIP nie jest oparty na Asterisku z tego co udało mi sie dowiedzieć z serwisu i po logach z transmisji), z ITS trzeba będzie bawić się w wersję beta softu do aparatu, która coś tam poprawia.

    link z forum cisco na temat tego telefoniku:
    https://www.myciscocommunity.com/thread/3449?start=0&tstart=0

    0
  • Pomocny post
    #5 04 Maj 2010 08:47
    22053
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #6 04 Maj 2010 13:54
    zibi_2011
    Poziom 10  

    Polecam do tego tematu centralkę Prima Platan, realizuje wymienione potrzeby a od niedawna nagrywa rozmowy telefoniczne na karcie SD. Trudno jej coś zarzucać.

    0
  • #7 05 Maj 2010 08:40
    adam.glinka
    Poziom 8  

    Faktycznie ta prima wygląda ciekawie (ma isdn-a).
    Czy do instalacji wymagany jest ktoś od Platana ?
    Moze ma ktoś instrukcję albo program do centrali.
    I jeszcze jedno....
    Na stronie http://pclab.pl/news38186.html jest infomacja o tanszych połączeniach z komórki "Call Through" - o co tu chodzi ???

    0
  • #8 05 Maj 2010 09:00
    22053
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 05 Maj 2010 13:37
    zibi_2011
    Poziom 10  

    Witam,

    R-Mik napisał :
    Prima ma taką wadę, że "Call Through" umożliwia wyjścia TYLKO po VoIP (chyba, że coś się zmieniło od wersji 1.xx). Slican ma tą zaletę, że "Call Through" umożliwia wyjście poi każdej translacji, jak jest w Elektronixie nie wiem.

    - Po co używać Call Through ( w centrali Slican) aby wyjść poza centralę łączem na którym rozmowy są kosztowne? Lepiej od razu zadzwonić z komórki do celu - jest to dużo szybciej to zrobić.
    Taki argument to na SIWZ w przetargu się nadaje. :)

    0
  • #10 05 Maj 2010 14:02
    22053
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 05 Maj 2010 15:11
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

    zibi_2011 napisał:
    Witam,

    R- Po co używać Call Through ( w centrali Slican) aby wyjść poza centralę łączem na którym rozmowy są kosztowne? Lepiej od razu zadzwonić z komórki do celu - jest to dużo szybciej to zrobić.
    Taki argument to na SIWZ w przetargu się nadaje. :)


    Kolega nie ma racji.
    Można miec grupe biznesową u operatora GSM i dzwonić przez bramki w cenie połączeń lokalnych
    w tej grupie alo nawet za free.
    Taniość połączeń VoIP to nie jest panaceum na wszystko.
    Elastyczna możliwość zarządzania ruchem wychodzącym w Centralach Slican jest dużą zaletą,a nie wadą.

    0
  • #12 06 Maj 2010 14:53
    serwiscentral
    Poziom 12  

    Jak w ITS skonfigurować Call Through ?

    0