Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ściąganie plików *exe - problem

Doktorsky 30 Apr 2010 17:29 6447 34
  • #1
    Doktorsky
    Level 18  
    Witam,
    Mam problem ze ściąganiem plików *exe - tzn. da się ściągnąć, ale pliki mają zerowy rozmiar.

    Próbowałem na próbę z różnych portali coś tam pościągać i też nic.

    Wygląda na to, że problem jest w systemie.
    Pomóżcie mi znaleźć przyczynę, może przychodzi komuś coś do głowy???....
    ------------
    System - Windows XP
    Antywir - Avira 9 (nic nie wykryła - kwarantanna pusta)
    Firewall - chyba w porządku
    Po kliknięciu w plik pojawia się komunikat:
    ..../program.exe nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32.



    Próbowałem uruchomić plik OTL.exe - pojawia się taki sam komunikat
    lub "...Nie można znaleźć odpowiedniej ścieżki... Może nie masz odpowiednich uprawnień...
    Pliki *exe uruchamiam z konta admin.
    Poszukując rootkitów Avirą 9 skanowanie zatrzymało się na HotKey User - dotyczącym uruchamiania plików w MS Word 2007 (czy coś w tym stylu) - i zawiesił się komputer. Po włączeniu za miast tapety pojawił się Activ Desktop znany z funkcji IE??? Domyślną przeglądarką jest u mnie Mozilla 3.6

    Czy przychodzi coś jeszcze komuś do głowy, jak to naprawić???
    -----------------
    Na dzień dzisiejszy nie ma problemów ze ściąganiem ZIP-ów.

    Wszystkie inne programy działają.
    Dostawcą inernetu jest LIMES.
    Mozilla 3.6
    Antywirus - Avira 9
    Firewall - Aschampo
    Rozszerzenia:
    Download Helper
    Dummy Ipsum
    Firebug
    Fireshot
    Java Console
    Java Quick Sarter
    Serch Preview
    Serch Status
    Wtyczki:
    WMP Plugin
    Windows Genuine Adventage
    Shockwave for director
    Shockwave flash
    Realusion CT4 Player fpr Mozilla
    Qiuc Time Plugin
    Office Genuine Adventage
    Mozzila Default Plugin
    Microsoft WMP Firefox Plugin
    Microsoft DRM
    Java Platform SE 6 U11
    Google Update
    Adobe Acrobat
    2007 Microsoft Office System
    Przeskanowałem też skanerem online (norton) i wykryte zostało jakieś zhakowane wejście i jakieś porty TCP są do sprawdzenia + Firewall
    Problem występuje od całkiem niedawna (ale mogę być w błędzie, bo bardzo rzadko ściągam pliki z rozszerzeniem *exe)
    Nie pamiętam gdzie jest podgląd zdarzeń żeby załączyć logi .
    Udało mi się zainstalować Avire 10 z paczki zip na ich serwerze.
    Po instalacji wyświetlił się komunikat ostrzegawczy, że program został zainst na koncie administratora i lepiej żeby zainst go na głównym koncie???
    Z tego co wiem zawsze byłem na koncie głównym - na chyba że coś lub ktoś mi po kryjomu zmienił uprawnienia?
    ------
    Po przeskanowaniu - nic nie wykryto, ale gdy chcę wyszukać rootkity i malwary to w połowie wyszukiwanie się wyłącza z błędem - ntdll.dll i program trzeba zamknąć.
    W momencie codziennej aktualizacji Aviry pojawia się komunikat "czy chcesz uruchomić skrypt" - jest to okienko przeglądarki IE mimo że domyślną jest Mozilla.
    Kiedyś nie było żadnych takich komunikatów.

    Być może problem zrobiła wtyczka do Mozilli "IE prewiew" dzięki której można było zobaczyć jak wygląda strona w IE - wtyczkę już odinstalowałem i zwiększyłem poziom zabezpieczeń na maxa. Zablokowałem też połączenia IE w Firewallu.

    Przepraszam za tak długi post (ale chciałem być bardzo szczegółowy). Myślę, że problemem jest albo ustawienia syst albo mam wirusa??
  • Helpful post
    #2
    DVDM14
    Level 35  
    Jeśli dobrze zrozumiałem, nie możesz także ściągnąć podstawowych narzędzi? W załączniku masz je jako archiwum zip.
  • #3
    Doktorsky
    Level 18  
    Dzięki, tak z tym też miałem problemy, ale udało się z Zipami
    Skanowanie przeprowadziłem z poziomu pulpitu i uzyskałem następujące logi:
  • Helpful post
    #4
    Kolobos
    IT specialist
    Odinstaluj firewall oraz antywirus, zrob tez skan przy pomocy cureit.
  • #5
    Doktorsky
    Level 18  
    Wiem, to pewnie głupie pytanie, ale czy mam go zgrać na płytę spakowanego czy go rozpakować? (instrukcja nic nie mówi)

    Dodano po 30 [minuty]:

    Nie mogę niestety przeprowadzić odpalenia systemu z płyty na której jest cureit.
    Po wciśnięciu klawisza F12 wybieram pozycję CD, ale system włącza się po staremu.
    Nie mogę ściągnąć *exe bo plik jest zerowy - może gdzieś dostanę wersję ZIP?
  • #6
    Kolobos
    IT specialist
    Jezeli chcesz skanowac z plyty to sciagasz cureit livecd i nagrywasz plyte z iso.
  • #7
    Doktorsky
    Level 18  
    Nic z tego; wypaliłem płytkę iso, ale system nie odpala się z płyty mimo że napęd główny jest CD/DVD??? - sprawdziłem w biosie
  • #8
    jamajkaPL
    Level 18  
    Czym wypalałeś? Spróbuj alkoholem (alkohol 120%). LINK -- tu masz zipa z programem. Powodzenia!
  • #9
    Doktorsky
    Level 18  
    Płytę wypaliłem w Nero 6 - wybrałem opcję CD(ISO), umieściłem pliki w lewej kolumnie i wypaliłem. Nie widzę żadnych inny opcji w tym programie.
    Ten alkohol, który podałeś nie jest wersją demo, a nie chcę się bawić w krakowiaki :)
    Najlepiej by było gdybym miał zzipowanego DR.
  • #10
    Joker.
    Level 31  
    To źle ją wypaliłeś. W Nero Plik->Otwórz i wybierasz plik .iso (obraz płyty). Albo inaczej: na plik .iso klikasz prawym->otwórz za pomocą->Nero i wtedy nagrywasz.
  • #11
    Doktorsky
    Level 18  
    Znalazłem spakowanego dr i zrobiłem szybkie skanowanie, znalazły się dwa procesy hakujace (process.exe i pskill.exe), poniżej log który uzyskałem; teraz jestem w trakcie pełnego skanowania. Czy mam jeszcze raz wykonać skanowanie OTL?
    PS. Po usunięciu tych procesów utraciłem kontakt z routerem i jestem teraz na kablu, jak uzyskać połączenie z routerem?

    --------
    Nie mogę dodać załącznika
  • #12
    DVDM14
    Level 35  
    Ponowny skan OTL sugerowałbym wykonać. Jeśli nie możesz logów dać w załączniku, to wyślij je na http://wklej.org/ i daj tu linka.
  • #14
    Kolobos
    IT specialist
    Kliknij na swoje polaczenie prawym przyciskiem myszy i wybierz napraw.

    Odinstalowales firewall oraz antywirus tak jak radzilem?
  • #15
    Doktorsky
    Level 18  
    Tak, ale zainstalowałem później od nowa (tylko antywira).
    Naprawa sieci nie pomaga, bo nie można się z nią połączyć - wyświetlił się komunikat - skontaktuj się z administr sieci.
    Karta sieciowa działa, a nie widać żadnej nawet po odświeżeniu.
    Na drugim laptopie jest ok.

    OTL nic nie wykrył - więc nie ma nowego loga.
    Gmer też nic nie wykrył.

    Ciągle nie mogę ściągać ani uruchamiać plików *exe.

    Zrobiłem DR pełne skanowanie i wykrył w Syst Value odpady - te które już wcześniej wyrzuciłem.
  • #16
    Kolobos
    IT specialist
    Jak masz jakis punkt przywracania to przywroc system.
  • #17
    Doktorsky
    Level 18  
    Niestety nie mam już żadnego punktu, czy coś jeszcze można zrobić?
  • #20
    Kolobos
    IT specialist
    Wylacz proxy: 192.168.100.111:3128 i sprawdz czy pliki zaczna sie pobierac normalnie.

    Uzyj CFScript.txt z combofix:

    File::
    c:\windows\system32\CF6156.exe

    Registry::
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
    "Menadżer zadań"=-

    Driver::
    SuperMounter
    SCREAMINGBDRIVER

    Po wszystkim sprawdz czy problem nadal wystepuje.
  • #21
    Doktorsky
    Level 18  
    Nie wiem gdzie się wyłącza proxy i jak użyć tego skryptu - proszę o podpowiedź...
    Jeśli chodzi o ustawienia w Mozilli i IE to cały czas jestem bez serwera proxy
  • #23
    Doktorsky
    Level 18  
    Dobra dzięki użyłem tego skryptu i umieszczam nowy log:
    W dalszym ciągu nie mogę połączyć się bezprzewodowo z routerem i uruchamiać plików exe - antywirus był wyłączony.
  • #24
    Doktorsky
    Level 18  
    Aha i pojawił mię drugi system na kompie??? - podczas rozruchu
  • #25
    Kolobos
    IT specialist
    Konsola odzyskiwania to nie drugi system.

    Uzywasz caly czas proxy:
    uInternet Settings,ProxyServer = 192.168.100.111:3128

    Usun to w opcjach internetowych.

    Odinstaluj karte wifi, zrob reset i po resecie zainstaluj ja ponownie korzystajac ze sterownikow od producenta.
  • #26
    Doktorsky
    Level 18  
    Sprawdzałem ustawienia Mozilli i IE w obu przypadkach nie ma ustawionych serwerów proxy;
    Czy (wifi) chodzi o kartę sieciowa SIS 900 Fast Ethernet Adapter - w menadżerze nic innego nie widzę?
  • #27
    Kolobos
    IT specialist
    > Czy (wifi) chodzi o kartę sieciowa SIS 900 Fast Ethernet Adapter - w menadżerze nic innego nie widzę?

    Nie, to karta przewodowa. Czy po podlaczeniu przez kabel internet oraz pobieranie tez nie dziala?

    Wklej to do OTL i nacisnij Run Fix:

    :OTL
    IE - HKU\S-1-5-21-329068152-1060284298-725345543-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings: "ProxyServer" = 192.168.100.111:3128
  • #28
    Doktorsky
    Level 18  
    Internet działa na kablu, i ściągać też mogę, ale nie da się ściągać w dalszym ciągu plików *exe (rozmiar - 0b).
    Lista sieci bezprzewodowych jest pusta - karta jest włączona.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Nie - edit;
    Właśnie sprawdziłem - mogę już ściągać pliki *exe - sprawdziłem dla pewności z dwóch różnych portali.
    Nie mogę już tylko połączyć się z routerem - nie wiem jak to naprawić?
    Jest jeszcze jedna karta Ralink RT2500 Wireless Lan - są do tego jakieś pliki, ale to chyba nie są instalacyjne (nie ma setup.exe)
  • #29
    Kolobos
    IT specialist
    Odinstaluj ja i po resecie wybierz aktualizacje sterownika wskazujac katalog ze sterownikami. Nastepnie ustaw wszystko poprawnie (ssid itd)
  • #30
    Kolobos
    IT specialist
    Jezeli masz problem z instalacja sterownikow to moze popros kogos kto sie zna zeby Ci to zainstalowal i sprawdzil wszystkie ustawienia.