Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mazda 626 2.0diesel 1998r.

Arek_Morales 30 Kwi 2010 22:17 1342 6
  • #1 30 Kwi 2010 22:17
    Arek_Morales
    Poziom 8  

    ok... mój błąd.

    0 6
  • #2 30 Kwi 2010 22:26
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Cylinderki młotkować, a tarcze stoczyć, tak?
    I potem to auto ma jeździć po publicznych drogach?

    0
  • Pomocny post
    #3 30 Kwi 2010 22:29
    basstec
    Poziom 34  

    W cylinderki waliliście młotkiem? Toczyłeś tarcze? Cylinderek wciskasz najlepiej zaciskiem stolarskim albo dużą żabką po wcześniejszym wyczyszczeniu wysuniętej części z rdzy druciakiem albo papierem.

    0
  • #4 03 Maj 2010 09:14
    Arek_Morales
    Poziom 8  

    P. Błażeju (moderator?), obróbka na tokarce tarczy jest zjawiskiem normalny, wielu kierowców tak robi by uniknąc zbędnych kosztów wymiany. Wystarczy obrobic po 0,2cm z każdej stron i nasza tarcza jest gladka, dłużej wytrzymuja wtedy hamulce bo nie ma zarysowań a co do cylinderka to zapiekł sie i potrzebana byla sila, ale tu pomógł p.Basstec. Dziekuje za zainteresowanie.

    0
  • #5 03 Maj 2010 17:28
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Z twojego postu:

    Cytat:
    nowe klocki sa tak jakby za duze

    i zaraz potem:
    Cytat:
    tarcze dalem na tokarke ale za duzo to jej nie zmniejsze

    Co sugeruje, ze tarcze przetaczasz pod "za duże kocki. bo po opisie młotkowania zacisków, wszystkiego się można było po tobie spodziewać.
    PS. 0.2 cm=2mm i jeśli przemnożymy to przez dwa, bo
    Cytat:
    Wystarczy obrobic po 0,2cm z każdej stron

    to w życiu nie założyłbym tak "obrobionej" tarczy.

    0
  • #6 03 Maj 2010 18:05
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 03 Maj 2010 18:12
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto