Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wzmacniacz + kolumny. Cena 1000-1200 złotych.

wilkman 02 May 2010 23:28 1683 14
    wilkman
    Level 10  
    Witam chciałbym zakupić zestaw wzmacniacz + kolumny najlepiej 5.1
    zakładam nowy temat gdyż każdy ma w sumie indywidualne potrzeby. Wiec od początku pokój ma 14m2 wysokość 3m

użytkowanie - 80% muzyka róźnego rodzaju, koncerciki rockowe itp. czasem film obejrzeć bym chciał dlatego 5.1 podłączyć to wszystko do kompa do którego karta dżwiękwa będzie 5.1, generalnie główną jednostką jest komp (nie ma tv i nie chce), czasem jakaś mocniejsza impreza.

cena 1000-1200 myśle nad używanym sprzętem (gdzieś wyczytałem o głośnikach voice craft że do takich małych pomieszczeń są ok. nie znam się dlatego proszę was o opinie i coś rozsądnego)

pozdrowienia
    wilkman
    Level 10  
    przeczytałem oby dwa posty już wcześniej chciałbym jakiś konkretnych przykładów np. z alledrogo gdyż nie znam się na tym które jest dobre które złe. Post o voice krafcie głównie trzyma się suba. W media spodobał mi się zestaw harman kardon i głośniki jbl ale cena mi nie pasuje ok 4 tys.
    Pablo1964
    Moderator
    No właśnie. Sensownie brzmiącego zestawu 5.1 w tym budżecie nie da się skompletować. Dlatego sugeruję używany zestaw stereo.
    dark-
    Level 20  
    A jak naprawdę bardzo chcesz 5.1 to jedyne wyjście to jechac do sklepu typu Media Markt posłuchac tam różnych zestawów i kupic najlepszy według siebie..
    wilkman
    Level 10  
    w media za taki pieniądz nic nie kupisz pare płytek i innych pierdół, zależy mi żeby wzmacniacz też miał tuner radiowy przesiadam się z wieży philipsa która się już wyekspoatowała także różnica będzie spora. Też właśnie myśle jeszcze nad stereo bo z filmów avi ciężko będzie wyciągnąć 5.1, kolega ma wzmacniacz akai i altuski do tego i całkiem przyjemnie to gra. Więc chyba zostane przy stereo tylko jakie ?