Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LDV Silnik 2,4 TDDi taki jak Ford Transit nie odpala 2003r

szyniu 04 Maj 2010 13:48 8607 6
  • #1 04 Maj 2010 13:48
    szyniu
    Poziom 20  

    Witam wszystkich mam problem z LDVałem z silnikiem forda auto nie odpala diagnostyka komputerowa nie wskazuje niczego co mogło by spowodować takie zachowanie jest to silnik 2,4 TDDi z pompą wtryskową VP auto chodziło cały czas raczej bez problemu właściciel auta zatrzymał się pod sklepem i tyle jazdy auto już nie odpaliło prąd po zapłonie i masa są na pompie bez. ok znalazłem jeden taki objaw
    gdy odkręcę rurkę z wtrysku to paliwo jest podawane a gdy zatkam tylko palcem to po paliwie niema ciśnienia pompa go nie wytwarza a jak sądzę to raczej powinno być nie małe bo wtryski są otwierane mechanicznie a więc moje pytanie co uważacie bo wiem że te pompy są wadliwe tylko czy podczas usterki komputer by nic nie wykrył nie wiem jak się upewnić czy ta pompa wymaga regeneracji czy to niskie ciśnienie to już wyznacznik
    z góry dzięki za porady

    2 6
  • Relpol
  • #2 05 Maj 2010 07:59
    szyniu
    Poziom 20  

    jak widzę to nikt nie miał do czynienia z taką furą proszę o pomoc a chodzi mi głównie o te ciśnienie na wtryskach chyba raczej palcem nie powinienem go utrzymać tylko czy to jest mechaniczna czy elektryczna usterka pompy bo ja sądzę że to właśnie ona jest winna doda jeszcze że auto przed przyjazdem do mnie już raz zgasło i nie chciało zapalić rzekomo jakiś elektryk wymienił przekaźnik od pompy a jeszcze jedno auto ma imo ale kontrolka sygnalizacyjna gaśnie po przekręceniu kluczyka i prąd jest na pompie więc jeszcze raz pytanie czy to na pewno pompa jak sądzicie

    0
  • Relpol
  • #3 05 Maj 2010 08:05
    598035
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 05 Maj 2010 08:13
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    kines17 napisał:
    Raczej pompa padła (od strony elektronicznej), a jeżeli ten elektryk wymieniał tranzystor w sterowniku a nie jakiś przekaźnik to już tylko raczej regeneracja.
    Znajdź kogoś kto ma sprzęt do diagnostyki pomp VP44, będziesz miał wtedy pewność czy pompa czy co innego.


    dokładnie jak kolega wyzej

    odczytaj błedy na sterze pompy

    0
  • #5 05 Maj 2010 13:17
    szyniu
    Poziom 20  

    czym mogę bezpośrednio połączyć się z tym sterownikiem bo tester launch nic nie pokazuje co by miało związek z pompą a tranzystor nie był wymieniany bo ściągnąłem pokrywkę sterownika i tranzystor nie tknięty

    koledzy macie może opis tego złącza na sterowniku co ntam powinno być bo plus po zapłonie mam i masę też więc najważniejsze jest ale może coś po za tym też jest istotne z góry dzięki jeśli to możliwe proszę o odp bo koleś mnie suszy niezmiernie

    0
  • #7 06 Maj 2010 21:07
    szyniu
    Poziom 20  

    Zdobyłem przystawkę od kolegi po diagnostyce pokazało uszkodzenie zaworu regulacji dawki czyli najprawdopodobniej pompa elektronika do sprawdzenia no i sam zawór może przycięty to się okaże.

    Mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwe zdemontowanie togo zaworu bez demontażu pompy jeśli tak to w jaki sposób z góry dzięki

    2