Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ciągły reset komputera wymiana płyty

04 Maj 2010 22:38 3294 24
  • Poziom 9  
    Witam. Jestem tu początkujący ale mam nadzieje,że znajdzie się ktoś kto zainteresuje się moim problemem.Szukałem trochę w artykułach ale nic dla siebie nie znalazłem. Mój problem polega na każdorazowym resecie komputera przy próbie załadowania systemu Windows XP. Wymieniałem RAM, zasilacz, dysk, grafikę, resetowałem bios i nic to nie dało. Płyta jest niedawno zakupiona, a zdaniem sprzedawcy winny jest wadliwy RAM.Tyle, że jak wcześniej pisałem zmieniałem go i bez efektu.Komputer można odpalić w systemie awaryjnym. Inną istotną sprawą jest to ,że nie można zapisać zmian w biosie. Przy takiej próbie komputer zawiesza się i dopiero po ręcznym resecie zamiany są zapisywane... Jaka może być tego przyczyna??
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 17  
    Fakt że nie możesz zapisać zmian w biosie raczej - sugeruje problem płyty. Czy masz jakieś powody aby przypuszczać że to nie winna jest płyta ? Oczywiście poza tym że jest to nowa płyta i że sprzedawca zapewnia ze to nie ona jest winna..
  • Poziom 9  
    no właśnie wszystko by na to wskazywało,że to płyta ale co z nią może być nie tak?? uszkodzenie mechaniczne? zwarcie jakieś?
  • TermopastyTermopasty
  • Spec od komputerów
    Podaj pełną konfigurację sprzętu z danymi zasilacza włącznie.
  • Poziom 9  
    aha jeszcze jedno- płyta nie jest nowa. Kupiona została została zamówiona przez internet. Niby przetestowana. Sprzedawca wydaję się być solidnym, wiec czyżby celowo sprzedał uszkodzona płytę? może to jednak jakiś konflikt sprzętowy, może uszkodzenie w transporcie....pomóżcie bo raczej na zwrot pieniędzy nie mam co liczyć ...

Dodano po 3 [minuty]: