Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Briggs & Stratton, regulator obrotów.

05 Maj 2010 16:41 80493 10
  • Poziom 10  
    Witam.
    Silni B&S "50" 2,4kW
    Proszę o pomoc, rozebrałem silnik to jest gaźnik (z .pływakiem) i cięgno sterujące gaźnikiem wraz z dźwignia sterowania od silnika. Po złożeniu i odpaleniu silnik wchodzi na wysokie obroty, bardzo wysokie. Co zrobiłem źle, w jakim położeniu powinno być ustawione cięgno i dźwignia przy zamkniętej przepustnicy.
    Dziękuję i pozdrawiam.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Witam.
    Dzięki, ale w dalszym ciągu nie wiem w jakim położeniu ma być oś od dźwigni na silniku (ściągałem tą dźwignię) przy zamkniętej przepustnicy. Czy sama oś na której jest osadzona dźwignia (ta duża ocynkowana za wałem u góry zdjęcia), czy ta oś ma jakiś luz i w jakim położeniu powinna być przy zamkniętej przepustnicy i odpiętej sprężynce od linki gazu.
    Dzięki.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Briggs & Stratton, regulator obrotów. Briggs & Stratton, regulator obrotów. Briggs & Stratton, regulator obrotów.

    Powyżej zamieszczam kilka zdjęć.
    Dźwignie którą zdemontowałem to zdjęcie nr 2

    Ta dźwignia ma pewien luz, czy ten luz kasuje się podczas pracy silnika czy dźwignia pracuje w innym zakresie a luz zostaje
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Witam.
    Na początek podziękowania, wielkie dziekuję dla "Rycho T".
    Dźwignie na osi ustawić według Jego wskazówek w poprzednim poście i silnik kosiarki pracuje OK.
    Teraz po czyszczeniu (wcześniej nie równa praca na wolnych obrotach i czasami podczas koszenia) oraz brak napędu. Czyszczenie gaźnika (komora pływaka i wszystkie kanały) i wymiana filtra powietrza ( przyczyna-kiedyś kuzyn wykosił trawnik bardzo ładnie i umył kosiarke- ALE postawił na przednich kołach, oparł o ścianę i zostawił-efekt zalany filtr powietrza olejem i nieczystości w gaźniku) była konieczność czyszczenia i demontażu gaźnika i sterowania nim- zgubiła mnie rutyna jestem mechatronikiem i takie silniki to żaden problem-myślałem! ALE proste, okazuje się że trzeba znać pewne zasady.
    Teraz jest OK, brak napędu spowodowany paskiem klinowym i regulacją linki załączającej, reszta to bardzo proste mechanizmy i tylko uszkodzenie mechaniczne może spowodować jego awarie.
    Jeszcze raz pozdrawiam "RYCHO T".
    Pozdrawiam wszystkich kosiarzy trawników i nie rozbierajcie za dużo swoich maszyn, chyba że w pobliżu jest Rycho T.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 2  
    andrzejstar napisał:
    Dźwignie na osi ustawić według Jego wskazówek w poprzednim poście i silnik kosiarki pracuje OK.

    Witam, szukam tego posta "Rycho T" i jakoś nie moge znależć. Z góry dzięki za pomoc.
  • Poziom 1  
  • Poziom 2  
    Rycho T napisał:
    Rycho T napisał to w poprzednim życiu.

    Podziękował!! :)