Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Filament
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Poskładanie zestawu do pokoju - co dobrać?

bgancarz 05 Maj 2010 17:28 4756 38
  • #1 05 Maj 2010 17:28
    bgancarz
    Poziom 9  

Witam,

Jestem amatorem jeżeli chodzi o sprzęt audio i jego konfigurację, natomiast lubię dobre brzmienie i jakość dźwięku w pomieszczeniu. Obecnie używam 10 letniej wieży samsunga i stwierdziłem, że czas na zmianę (chociaż nie mogę na nią narzekać).

Planuje zakup zestawu głośników (5.1, kolumny stojące, głosniki stereo, bass) + amplituner do 3000 zł

Tak jak pisałem na początku nie mam o tym pojęcia i chciałbym się poradzić ludzi, którzy są obyci w temacie i będą w stanie mi doradzić:

1. Jaki sprzęt kupić.
    2. Czy nowy czy używany.
    3. Czy lepszych marek czy gorszych.
    4. Jaki amplituner dobrać.
    5. Jak to rozmieścić w pokoju, żeby było OK.

Obecnie na allegroszu znalazłem 2 takie oferty, które stwarzają możliwość nabycia za ok. 2500zł zestawu audio, co o nich myślicie:

amplituner

Glosniki, kolumnty i basowka

Prosze o pomoc i porade jak mam postępować i na co zwracać uwagę.

PS: Zastanawia mnie kwestia czy jak mam na amplitunerze max moc na wyjściu 100W a kolumny 120W to czy coś nie poleci?

0 29
  • Filament
  • #2 05 Maj 2010 18:14
    1012246
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #3 05 Maj 2010 18:45
    gosztekseba
    Poziom 31  

Altus 300 do pokoju... Nie skomentuje. Za 3k zł można kupić już coś sensownego. Poleciłbym Tonsil Maestro II 180 + przykładowo Yamaha AX-397. W funduszu się zmieścisz a na jakość dźwięku narzekał nie będziesz. To rozwiązanie jest lepsze ale dla muzyki a jeśli chcesz używać tego zestawu do filmów to raczej jakiś firmowy zestaw 5.1. Pozdrawiam

0
  • Filament
  • #4 05 Maj 2010 18:56
    bgancarz
    Poziom 9  

Wiec tak:

1. Pokój jest 20m2 (w przyszłości może będę chciał przenieść audio do pokoju obok a