Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pioneer DEH-P8000 - gumki na przyciskach

slavo_s2k 20 Sie 2004 08:06 2393 15
  • #1 20 Sie 2004 08:06
    slavo_s2k
    Poziom 14  

    Mam takie radyjko, swoją drogą bardzo fajne :), ale od jakiegoś czasu zaczeły mi się rozlatywać gumki na przyciskach, wygląda to bardzo nieestetycznie i do tego zle sie teraz te przyciski naciska. Orientuje się ktoś może czy da się wymienić te gumki, nawet byłbym zdecydowany na oddanie tego do serwisu, wszystko zależy od $$, ale bardzo chciałbym mieć to zrobione. Z tego co wiem to standardowa usterka pioneerów.
    Ma ktoś może jakieś propozycje rozwiązania mojego problemu??

    0 15
  • #2 20 Sie 2004 08:13
    iNTELL
    Poziom 30  

    Jedynie wymiana całego przodu panela, koszt ok 300zł.

    0
  • #3 20 Sie 2004 08:16
    slavo_s2k
    Poziom 14  

    Ale lipa, nie da się zmienić samych gumek?? Już nie lubie pioneera, takie badziewie robić!! Ale się zdenerwowałem :(

    0
  • #4 20 Sie 2004 09:10
    iNTELL
    Poziom 30  

    Da się zmienić same gumki, tylko nieda się ich kupić.

    0
  • #5 20 Sie 2004 09:17
    slavo_s2k
    Poziom 14  

    No to mnie pocieszyłeś :D kurde, i tak się zdenerwowałem.

    A tak mi się podobało to radyjko, teraz niestety pójdzie na sprzedaż...
    Nie chcesz kupić :twisted:

    0
  • #6 20 Sie 2004 09:51
    iNTELL
    Poziom 30  

    Heh, sorki, ale z pioneerów podoba mi się jedynie radio deh-p835r oraz dex-p88r. Jeśli byś miał pioneera dex-p88r na sprzedaż to co innego. Denerwują mnie troche te animacje na OEL'u :)

    0
  • #7 20 Sie 2004 13:27
    slavo_s2k
    Poziom 14  

    Animacje na dłuższą mete faktycznie są denerwujące, dlatego mam je wyłączone :D .Ale ogólnie radyjko mi się podoba(ło) ...

    0
  • #8 25 Gru 2005 13:33
    krystian82
    Poziom 10  

    jedyna rada to kupic inny panel i przełozyc gumki na allegro sie trafiaja juz to komus pisałem bo sam tak zrobiłem ;] irewelacja kosz to około 100zł ale reszte mozna sprzedac pozniej

    0
  • #9 25 Gru 2005 18:05
    slavo_s2k
    Poziom 14  

    Radio już dawno sprzedane :) i kupiony nowszy pioneerek z MP3 :D

    0
  • #10 22 Mar 2006 12:23
    BIGer
    Poziom 11  

    Witam.
    Nie ten dział ale zapytam - poszukuję jakielkolwiek instrukcji do tego radyjka w formie elektronicznej - mogę liczyć na pomoc?

    0
  • #11 23 Mar 2006 00:16
    airbob
    Poziom 20  

    Ciekawe dlaczego nikt nie zrobił zamienników tych gumek zbiłby majątek a to nie takie trudne wystarczy forma i wtryskarka.

    0
  • #12 23 Mar 2006 18:14
    marsens
    Poziom 22  

    mnie wydaje się że lepiej byłoby zrobić je z plastiku jakoś na tych mocowaniach osadzić trochę zabawy i własnej inwencji ale efekt przy dobrym wykonaniu na dużo więcej lat

    0
  • #13 03 Cze 2008 15:56
    w0jta5
    Poziom 15  

    Robie odkopa.

    Wie ktoś czy do tego czasu ktoś zabrał się za robienie tych gumek? Potrzebuję do deh-p5100r i deh-p8000r

    0
  • #14 03 Cze 2008 15:58
    xsilver
    Poziom 12  

    kiedys widzialem cos takiego na necie - ale juz z rok temu i od tamtej pory nic.

    cena przydu panela nadal ok 200zł

    0
  • #15 03 Cze 2008 21:04
    w0jta5
    Poziom 15  

    A ma ktoś może jakieś foto jak ludzie dorabiają z plastyku ?

    0
  • #16 15 Sie 2008 14:39
    wojtus87
    Poziom 21  

    potwierdzam 200zł za panel

    0
  Szukaj w 5mln produktów