Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI A4 , 2005r ,2.0 ,komunikat na liczniku !!!

06 Maj 2010 20:16 3984 14
  • Poziom 27  
    witam auto jak w temacie na liczniku po odpaleniu auta napis OK oraz ''Tankdeckel Ver-schliessen ! '',i ten napis co chwile pojawia sie i ginie mam pytanie bo chodzi napewno o wlew paliwa lub cos w tym stylu ,jak usunac ten napis i gdzie jest ten czujnik który jest odpowiedzialny za tan komunikat,patrzyłem na c.zamek przy wlewie to jest zwykły siłownik nic wiecej niema,moge tylko powiedziec ze podobno mechanik wymieniał zbiornik paliwa i zbiornik jest z audi A4 o poj.1.8 a auto ma silnik 2.0 czy ma to jakis wpływ na ten komunikat ? prosze o wypowiedzi w tym kierunku i rady,za trawna rade i pomoc bede bardzo wdzieczny i sie odwdziecze napewno,dziekuje pozdrawiam darek.
  • Poziom 39  
    Ten komunikat mówi abyś zakręcił zamknął korek wlewu paliwa.
  • Poziom 27  
    korek jest zakrecony na 100% ,klapka od wlewu sie zamyka i otwiera c.zamek , gdzie szukac czujnika który jest za to odpowiedzialny? podobno wszystko sie zaczeło po wymianie zbiornika paliwa.
  • Poziom 20  
    A może mechanik nie podpiął czujnika lub naderwał przewody albo połączenia?
  • Poziom 27  
    wie ktos gdzie szukac tego czujnika i na jakiej zasadzie on działa ? wiazka idzie wewnatrz auta czy podspodem?
  • Poziom 20  
    Znalazłeś w końcu rozwiązanie?
  • Poziom 27  
    niestety z braku informacji i wiedzy w tym przypadku oddalem auto klijentowi.
  • Poziom 11  
    Nieszczelny układ odprowadzania oparów paliwa tzw. gaspentel
    Sprawdź przewody odpowietrzające idące do filtra wągla aktywnego i elektrozawór
  • Admin grupy Samochody
    wiktora4 napisał:
    Nieszczelny układ odprowadzania oparów paliwa tzw. gaspentel
    Sprawdź przewody odpowietrzające idące do filtra wągla aktywnego i elektrozawór
    Kur... oto nowe tłumaczenie z nienieckiego Tankdeckel verslishen -(znaczy zamknij wlew paliwa)
  • Poziom 16  
    w peugotach jest hallotron wsadzony w obejme ( ujscie ) wlawu paliwa - a sam korek jest magnesem, moze w audi zrobili cos podobnego tylko jak do tego sie dobrac nierozbierajac połowy auta :)
  • Poziom 27  
    korek wygladał normalnie żadnych szczegolnych znakow jak kazdy inny,przy wlewie zadnych czujników zwykły siłownik dwuprzewodowy zamykajacy otwierajacy klapke wlewu paliwa,i nic wiecej niebyło,troche dziwne ale prawdziwe pierwszy raz sie spotkałem z takim czyms w AUDI.
  • Poziom 16  
    tak jak pisalem w peugotach ten czujnik jest za scianka rury wlewowej ( z zewnatrz go nie widac ) i korek tez wyglada normalnie bez zadnych wynalazkow, ale jest magnesem.
  • Poziom 11  
    Jeżeli jest magnesem to łatwo sprawdzić , wystarczy śrubokręt, a ja nadal twierdze ze audi ma system który nie wypuszcza oparów bezpośrednio do atmosfery tylko przepuszcza je przez filtr z węglem aktywnym...
    Mam audi a4 94 r i jak mi siadł elektrozawór w tym układzie to miałem podciśnienie w baku i autko gasło a tu może wykrywać brak szczelności i sygnalizuje...

    Dodano po 11 [minuty]:

    Sprawdziłem w żadnym audi nie ma magnesów przy wlewie paliwa
  • Poziom 27  
    Problemem był licznik wymina i wszystko wróciło do normy.