Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Voyager Chrysler 2,5 TD , problem z odpalaniem rano

06 Maj 2010 22:39 4417 7
  • Poziom 2  
    Witam

    Mam następujący problem :

    Silnik rano lub po dłuższym postoju ma problem z zapaleniem, choć nie tyle z zapaleniem co później jest objaw jakby nie chodził na 1 gar stuka przerywa raz przez dłuższy raz przez krótszy czas i wszystko pozniej sie stabilizuje i jest juz ok. Gdy po odpaleniu zaczyna tak wariowac jak dam mu wieksze obroty kolo 1,5 tys to szybciej jakby sie to stabilizuje.

    Dodam ze :

    Swiece sa wymienione
    Akumulator nowy 3 miesieczny
    Filtr paliwa sprawny wklad nowy + zawór zwrotny przed filtrem założony

    Proszę bardzo o rade bo juz kilka razy byl u mechanikow niby najlepszych w rejonie a wraca i dalej jest to samo albo gorzej .

    pozdrawiam
  • Specjalista elektryk
    Witam. Napisz który to rocznik i czy napięcie na świece przychodzi, niektóre roczniki mają dwa przekaźniki od świec, czasami jeden padnie. Po rozruchu kopci czy tylko kuleje?
  • Poziom 18  
    Jeśli można coś zasugerować.Wygląda mi za zapowietrzający się układ paliwowy,lub jak zasugerował przedmówca problem na świecach żarowych.
    pozdrawiam Janusz
  • Poziom 2  
    Rocznik 2000 , kopci również na biało ale tylko do czasu jak sie wszystko ustabilizuje .

    Układ paliwowy raczej powinien byc ok - jest zwrotny przed filtrem założony , a filtr tez powinien byc ok, bo z rok temu wymieniana obudowa byla bo poprzednia byla peknieta od dolu. A jutro bede wymienial wężyki paliwowe na nowe zeby wykliczyc ze to nie wina przewodów.
  • Specjalista elektryk
    Wymień wężyki, a potem pozdejmuj fajki ze świec i sprawdź kontrolką napięcie na świecach. W tym roczniku są dwa przekaźniki do świec (dwa pierwsze na lewym przednim błotniku za akumulatorem, trzy następne są od wentylatorów chłodnicy). Dla pewności świece też posprawdzaj kontrolką.
  • Poziom 2  
    Autko po odebraniu od mechanika jest juz wporządku. Robili zawieszenie i sprawdzali tylko co to moze byc z ta nierowna praca i niby nic nie zrobili a jest teraz ok .

    Podejrzewam ze czegos nie połączyli poprzednio jak robili albo zle zostalo podlaczone cos nie stykalo nie wiem , dobrze ze jest ok i nie bede dochodzil narazie co to .

    Dziekuje za rady wszystkie Pozdrawiam
  • Poziom 1  
    Witam!
    Odświeżę trochę temat. Mam tan sam problem, tylko w roczniku '95. Będę sprawdzał wszystko po kolei ale mam pytanko odnośnie zaworu zwrotnego. Chcę dołożyć dodatkowy przed pompą ale nie wiem czy musi to być jakiś konkretny czy cuś? Jeśli ma ktoś wiedzę na ten temat to proszę o pomoc.
    Z góry dzięki!
  • Poziom 2  
    czesc ja mam założony zwykły najzwyklejszy podejrzewam że kupisz w każdym motoryzacyjnym .