Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kosiarka strasznie kopci - co może być przyczyną?

07 Maj 2010 12:45 20513 13
  • Poziom 2  
    Witam.

    Mam takie pytanie, jaka może być przyczyna, że kosiarka strasznie kopci? Odpaliłem ją wczoraj i przez jakiś czas chodziła normalnie, aż nagle zaczęła tracić obroty i się dusić aż zgasła. Odczekałem chwile, odpaliłem na ssaniu i zaczęła strasznie kopcić na szaro/niebieskawy kolor. Jak spuszczałem ssanie to się dusiła i gasła.

    Co to może być? Kosiarka ma dopiero prawie rok.

    Olej wlany jakiś Tedex 4T nie zmieniany po zimie a kosiarka to cięzko określić bo na górze ma napisane V35 a obok tłumika napisy Inter Race :o

    Po nocy już w ogóle nie chce odpalić.

    Dodano po 59 [minuty]:

    Z naklejki obok wynika że kosiarka pochodzi z tej fabryki > http://www.ggp-group.com/wps/wcm/connect/ggp_com/GGP+Group/Product+lines/Walk+behinds/ i jest bardzo podobna do tej na zdjęciu tylko że różni się tym plastikiem u góry a tak to wszystko to samo.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 10  
    Witam może na początek wyczyść, lup wymień świece
  • Poziom 18  
    Taaa napewno to przez świece kopci..Proszę Cie!

    Najprawdopodobniej to wina pierścieni na tłoku.Rozbierz i zobacz.
  • Poziom 35  
    Pierścienie, nie szczelny simering (mógł nawalić). Bez rozebrania ciężko określić przyczyne.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    To jest ta sama kosiarka co na tym zdjęciu bo z tej samej fabryki, jedyna różnica to plastik u góry a tak to silnik, wszystko to samo.
    No nie wiem, muszę poszukać gdzieś paragonu bo pewnie jest jeszcze na gwarancji bo kupiona jest niecały rok temu. Nie była przechylana.

    Wczoraj jeszcze paliła na ssaniu a dzisiaj jak chciałem sprawdzić czy pali to w ogóle nie chciała załapać.
  • Poziom 36  
    Ja bym jednak sprawdził czy gaźnik nie jest zalany olejem.
  • Poziom 2  
    Gaźnik sprawdzony, czysty, ani śladu oleju.
    Kosiarka nie była przechylana, dzisiaj pierwszy raz użytkowana po zimie. Jakaś podpowiedź jak mogą wyglądać zużyte pierścienie i jak do nich najlepiej się dostać? Nigdy nie miałem takiego problemu więc się w niego nie zagłębiałem.

    Czy to że nie chce odpalić to też wina pierścienie? Sprawdzałem iskre i jest w porządku.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Kompresje ma dobrą bo sprawdzałem palcem i jest mocna. Świece też sprawdzałem i jest ok.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    To jest kosiarka, a nie silnik TDI. Rozebranie go zajmie ci max 20 minut, czyli w sumie mniej niż pisanie tu i oczekiwanie na odpowiedź. Napisaliśmy co sprawdzić więc uprzejmie sprawdź to najpierw. Co tu gdybać. Gładź cylindra powinna być idealnie gładka bez żadnych rys. Pierścienie również. Zrób zdjęcia jeśli nie jesteś pewien i je tu wrzuć.
  • Poziom 17  
    panowie panowie zastanowcie sie co piszecie ,nowa kosiarka z olejem w skrzyni korbowej i wy piszecie o zatarciu jesli silnik sie obraca albo o zuzytych pierscieniach ,proponuje poczytac troche literatury technicznej ,w silnikach tych a z tego co widze jest to silnik dolnozaworowy ,cisnienie wacha sie w granicach 5 at.zdiecie glowicy to nowa uszczelka sila dokrecenia glowicy to tylko 2,8 kgm bo glowica wykonana jest z szajsmetalu,a zakopcila dlatego ze cylinder jest lezacy i olej ktory tak dlugo pozostal w cylindrze przeniknął rowniez nad tłok ,dlatego zakopcila ,jesli jest jakis problem to tylko i napewno w ukladzie zasilania w paliwo i proponuje wyprac filtr powietrza jesli jest z gąbki jesli to nie zostalo zrobione po zaonczeniu sezonu w ubieglym roku bo tu moze lezec przyczyna pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto