Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung D900i mechaniczne uszkodzenia kleju w okolicach proc

trohgal 07 Maj 2010 15:11 1211 4
  • #1 07 Maj 2010 15:11
    trohgal
    Poziom 2  

    Witam
    Zaniosłem nie włączający się telefon Samsung D900i do salonu Ery oni wysłali go do serwisu CCS W&K Łukasz Włodarski który zdiagnozował konieczność wymiany końcówki mocy wraz ze zmianą oprogramowania co uczynili. Odebrałem telefon z salonu ery w domu stwierdziłem ze telefon nie wykrywa słuchawek zaniosłem go następnego dnia do salonu Ery oni wysłali go do tego samego serwisu który odmówił naprawy argumentując wyłączeniem gwarancji z powodu „mechanicznego uszkodzenia kleju w okolicach procesora”. Słuchawki przed padnięciem tel działały, telefon nie ma śladu mechanicznego uszkodzenia. Mam do dwa pytania:
    1. Czy ten telefon da się jeszcze naprawić
    2. Jakim sposobem mogę być winny pęknięcia kleju kolo procesora, jeżeli telefon był użytkowany w normalny sposób, nie był otwierany przez osoby nieuprawnione, nie został uderzony i nie spadł.

    0 4
  • #2 07 Maj 2010 16:23
    _Glowart_
    Poziom 25  

    Jeśli coś było lutowane to klej mógł pęknąć nawet pod wpływem ciepła. Niestety jest to standardowy tekst w przypadku serwisu samsunga tak jak w nokii ślad cieczy mineralnej :)

    0
  • #3 07 Maj 2010 16:44
    trohgal
    Poziom 2  

    Wymiany końcówki mocy chyba raczej wymagała lutowania, wiec wynika z tego ze to oni popsuli telefon a teraz odmawiają naprawy a dodatkowo straszą ze jak wyśle jeszcze raz do nich ten telefon obciąża mnie kosztami transportu i ekspertyzy ( po pierwszej odmowie nie odebrałem telefonu tylko kazałem go wysłać z powrotem do serwisu)

    0
  • #4 07 Maj 2010 17:38
    dr.master
    Poziom 38  

    Oddawał Kolega do serwisu na Starowiślnej ?
    Jeśli nie to polecam tam się z nim udać, Pan Krzysiu na pewno nie będzie miał z nim problemów :D

    0
  • #5 07 Maj 2010 22:53
    janosik99
    Poziom 18  

    Masz dwie możliwości do wyboru:
    1.Wysyłasz telefon do serwisu głównego CCS do Warszawy z opisem co działo się w aps (pod warunkiem, że było tak jak opisujesz)
    2.Wysyłasz telefon do serwisu głównego Regenersis w Jankach k/Warszawy (bo masz prawo do darmowej ekspertyzy drugiego autoryzowanego serwisu)

    0