Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW T5 2.5TDI 170 KM moment dokrecenia sruby walka rozrzadu

07 Maj 2010 20:16 8040 3
  • Poziom 8  
    Witam mam taki maly problem iz Panowie poszukuje danych dotyczacych momentu dokrecenia sruby walka rozrzadu (Nm) w VW T5 2.5 TDI oraz wartowc luzow pompowtryskiwaczy. z gory dziekuje za pomoc
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Koło rozrządu wału rozrządu dokręcamy siłą 85 Nm. Pozdrawiam!
  • Poziom 8  
    Dzieki :) a co z ta wartoscia luzow, wie ktos??

    Dodano po 34 [minuty]:

    Mam kolejny problem;/ wymienialem w tym silniku walek rozrzadu i jest tam kolo plywajace, zalozylem wszystko i ustawilem rozrzad na cechy ktore sam wczesniej zrobilem i niby jest ok, na wolnych obrotach silnik pracuje tak jak powinien lecz po kilkukrotnym dodaniu gazu silnik zaczyna pracowac glosniej po czym przestaje reagowac na dodawanie gazu. po ponownym ustawieniu rozrzadu na cechy okazuje sie ze rozrzad jest przestawiony, w zwiazku z tym mam pytanie jaka moze byc tego przyczyna?? prosze o pomoc
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    W zasadzie potrzebny jest czujnik zegarowy , ale twardziele robią to bez niego . kręcisz wałem zgodnie z kierunkiem obrotów silnika, a ż sruba regulacyjna będzie w najniższym punkcie. dokręcasz śrubę reg ulacyjną na dźwigni zaworów do wyczówalnego oporu, popuszczasz o225stopni dokręcasz koontrę i gotowe . zaoszczędziłeś ze 300:) (niektórzy mawiają że 180 stopni)