Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
AM TechnologiesAM Technologies
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zawór doładowania vw passat 1,9tdi 2001 awx

08 Maj 2010 11:59 1710 2
  • Poziom 13  
    co może być przyczyną ciągłej pracy tego elektrozaworu ? pisząc ciągłej chodzi mi o to że po włączeniu zapłonu zawór ten pracuje (cyka) z częstotliwością 15hz . Nawet po zapaleniu silnika i obciążeniu go nic sie nie zmienia, jedynie podczas testu kompem załącza sie lecz gdy powinien wyłączyć na te kilka sekund przed kolejnym załączeniem on cyka nadal????

    pod oscyloskopem sygnał wygląda na taki jaki powinien być przy obciążonym silniku. Czujnik map zmieniony kable sprawdzone, napięcia na komputerze sprawdzone i są poprawne.(poza tym jednym pinem do elektrozaworu )

    poza tym silnik ma ciężką prace tak jakby coś było nie wyważone az trzęsie samochodem, ale pracuje na wszystkich cylindrach.Dodam jeszcze ze nie ma żadnych błędów. :?:
  • AM TechnologiesAM Technologies
  • Poziom 18  
    sprawdź kolego żarówką plusy i minusy na sterowniku taką 20 w..............

    pozdro rox............
  • Poziom 13  
    dzisiaj niedziela więc sobie daruje ale jutro zobaczę co z tego wyjdzie , chociaż czasami rozwiązania najprostsze okazują się być najlepszymi .
    Moje podejrzenia padają co prawda na komputer ,ale....

    niestety żarówka nie rozwiązała problemu tak jak myślałem , bo jak nie było różnicy +ecu do - aku i -ecu do +aku to mało prawdopodobne było to że jest jakś spadek napięcia , ale sprawdzić nie zaszkodziło .
    Jakieś inne sugestie ???