Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prośba o identyfikację pilota oraz sposób jego kodowania

08 Maj 2010 18:39 2508 5
  • Poziom 14  
    Witam
    Po wyciągnięciu bateryjki z pilota najzwyczajniej się on rozkodował.
    Problem w tym, że nie wiem co to za model, a co za tym idzie jak się go programuje.
    Poniżej zdjęcie pilota.
    Prośba o identyfikację pilota oraz sposób jego kodowania
    Czy może mi ktoś poradzić jak go zaprogramować?
  • Poziom 41  
    Tytan to będzie chyba.Instrukcja powinna być na forum.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Jaku*b napisał:

    ZTCW to programuje się centralkę w samochodzie, a nie pilota.

    Czyli pilot ten wciąż nadaje ten sam "sygnał" i mimo wyciągnięcia bateryjki i włożenia jej spowrotem powinien być wykrywalny przez centralkę? bo się zamotałem teraz, mam zapasówkę i jej teraz używam, może lepiej więc będzie poczekać, aż się zgubi i potem programować centralkę pod ten rozkodowany?
  • Poziom 14  
    Jak będziesz czekał, a nie wiesz nawet jak awaryjnie wyłączyć alarm to pewnego dnia będzie wył albo jak ma blokadę to nie odpalisz auta. Jeśli masz starsze auto to może być też alarm STER, najlepiej dostać się do centralki i spisać z niej nazwę, wtedy będzie wiadomo jak kodować pilota i jak awaryjnie wyłączyć system.
  • Poziom 1  
    Takie obudowy pilotów stosowało kilku producentów alarmów. Jeżeli po otwarciu pilota znajdziesz na nim napis " DIGITAL SYSTEMS "będzie to alarm Tytan.
    W zależności od wersji alarmu programowanie pilotów jest możliwe w różnych parametrach ustawień alarmu. Do programowania drugiego pilota potrzebny jest jeden pilot sprawny, dlatego nie czekałbym aż drugi padnie.