Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nagłośnienie na małe imprezy

Zjom_02 09 May 2010 18:12 2346 6
    Zjom_02
    Level 2  
    Witam!
    Na początku proszę o wyrozumiałość, ponieważ jestem całkiem zielony w temacie.

Poszukuję dobrego nagłośnienia do zespołu grającego (jak na razie klawisze i gitara + CD). Do 1500 zł dało radę by coś złożyć? Na imprezy tak do 100 osób jakieś wesela, okolicznościówki.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź!
    gófer
    Level 34  
    Przykro mi ale za te pieniądze nie da się złożyć niczego co by aspirowało do miana dobrego nagłośnienia takich imprez. Krótko mówiąc musicie dozbierać, tak z 4 razy tyle.
    Dziub-Dziub
    Level 28  
    za tyle to Sobie możesz jedną nadstawkę kupić :D
    kingsly
    Level 17  
    Za 1500 zł dobrego nagłośnienia do domu nie kupisz a gdzie tu na imprezy.

Za 1500 do domu wybrał by dobre kolumny a gdzie tu mówić o wzmacniaczu. Na imprezy myślę że z 5 000 zł musiał by mieć to by coś dobrego wykulał.
    Zjom_02
    Level 2  
    Aha... No to dzięki...
    Wiecie to nie musiałoby być coś z wyższej półki... Na początek chciałem kupić powermikser i z dwie kolumny.
    Może wylukam coś używanego, a z lepszej firmy...

A co myślicie o takim sprzęcie

http://www.soundpol.pl/product_info.php?cPath=166&products_id=1197

czy to by było dobre na początek jeśli chodzi o powermikser?
    gófer
    Level 34  
    My mówimy o sprzęcie z niższej półki za ten pieniądz.
    amelx
    Level 16