Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung LE32B450 C4WXXH - problem z matrycą

mayorga 09 Maj 2010 19:20 4159 8
  • #1 09 Maj 2010 19:20
    mayorga
    Poziom 2  

    Jako że to mój pierwszy post na forum to na wstępie witam wszystkich.

    Mam telewizor od jakichś 2 tygodni, dziś przeczytałem ze do ww modelu montowane są różne rodzaje matryc, chciałem więc sprawdzić jaką mam w panelu serwisowym. Patrzylem tam na rozne opcje, i po wybraniu ktorejs z kolei na ekranie pojawily sie dziwne niebiskie smugi... Myslalem ze to kwestia tego ze zmienilem ustawienie, wiec wrocilem do fabrycznego ale problem nie znikl. Myslalem ze moze sie pomylilem wiec sprawdzilem wszystkie mozliwe opcje dla modelu B450 i 32 calowej matrycy ale problem dalej wystapowal przy kazdej opcji.
    Warte wzmianki byc moze jest to ze gdy wybralem opcje 32A6AF1C to obraz zupelnie znikl, musialem chwile po omacku operowac w panelu derwisowym zanim udalo mi sie przywrocic widok, boje sie ze moze cos zmienilem nie widzac obrazu i nawet o tym nie wiem... z drugiej strony gdy obraz znikl to problem ze smugami wystapowal juz od jakiegos czasu

    Moj brat kiedys w Sony mial problem o identycznych objawach jak u mnie, zmienili mu wtedy w serwisie jakis modul czy cos takiego. Czy mozliwe wiec ze poprostu wystapila awaria i to ze akurat bylem w panelu serwisowym to zlosliwy zbieg okolicznosci?? Nie wiem juz sam czy probowac to naprawiac czy dzwonic na serwis...

    Dodaje screen jak wyglada problem w praktyce. Będe wdzięczny za każdą opinie i pomoc. Pozdrawiam

    http://img695.imageshack.us/i/dsc01316fm.jpg/

    0 8
  • #2 09 Maj 2010 21:36
    pożeracz kartofli
    Poziom 27  

    Witam, mam ten sam telewizor i to samo mi się zrobiło jak grzebałem w menu serwisowym, wręcz identycznie. Ale że na elektronice to ja się nie znam oddałem do serwisu, i się nie przyznałem że to po moich wyczynach w trybie tak się stało. Niestety nie wiem skąd ale się kapneli i musiałem zapłacić za naprawę, wymieniali jakąś płytę główną czy coś. Na szczęście naprawa nie była droga, tylko 1200zł. Pozdrawiam.

    0
  • #3 09 Maj 2010 21:43
    mayorga
    Poziom 2  

    Tego sie wlasnie obawiam, z drugiej strony w gwarancji napsane jest tylko o nieuwzglednianiu w przypadku mechanicznej ingerencji czy zerwania plomb... w panel serwisowy mozna sobie swobodnie wejsc pilotem, poza tym ja rozumiem ze mozna tam cos rozregulowac czy zmienic ale zepsuc TV czy cos spalic kilkoma kliknieciami pilota??

    PS: 1200 to ten telewizor kosztowal... wiec naprawa za taka cene nie wchodzi w gre

    0
  • #4 09 Maj 2010 21:51
    pożeracz kartofli
    Poziom 27  

    Ja musiałem naprawiać za każdą cenę bo jakby się rodzice dowiedzieli ze go zepsułem to nawet nie chce myśleć,szlaban pewnie na miesiąc abo i więcej. Mi powiedzieli, że tryb serwisowy jak sama nazwa wskazuje jest tylko dla serwisu. W instrukcji obsługi nic na jego temat zresztą nie ma.Dla użytkownika jest tylko menu użytkownika i koniec kropka i na nic moje tłumaczenia się zdały.

    0
  • #5 09 Maj 2010 22:05
    mayorga
    Poziom 2  

    To moj pierwszy TV LCD wiec nie mialem nawet pojecia ze mozna tam cos zepsuc czy ze nie mozna tam wchodzic! (jako ze wejsc tam mozna nawet przez przypadek bawiac sie pilotem to moglby ktos jednak o tym poinformowac...). Przeczytalem o tych roznych matrycach, zrobilem tak jak ktos na innym forum poradzil no i teraz widze ze mam wiekszy problem niz moglem poczatkowo przypuszczac...

    0
  • #6 09 Maj 2010 22:11
    pożeracz kartofli
    Poziom 27  

    Głowa do góry :wink: Nie przyznawaj się może trafisz na mniej spostrzegawczych serwisantów i może się nie kapną. Powiedz że tak stało się w czasie oglądania i nagle. A na przyszłośc nie grzeb jak nie ma potrzeby :)

    0
  • #7 09 Maj 2010 23:46
    lamer.
    Poziom 33  

    Cytat:
    (jako ze wejsc tam mozna nawet przez przypadek bawiac sie pilotem to moglby ktos jednak o tym poinformowac...).

    A ja kiedyś przez przypadek trafiłem szóstkę w toto-lotka. Niestety nie uznali trafienia bo był to "przypadek" :D :D :D
    Cytat:
    bawiac sie pilotem

    Też się tylko bawiłem cyferkami, no ale niestety nie uznali :cry: :cry:

    0
  • #8 03 Cze 2010 13:27
    mayorga
    Poziom 2  

    Tak tylko chcialem napisac konczac watek ze przyjechali po TV, naprawili jak najbardziej na gwarancji i odwiezli :) Wymienili jakas przepalona plytke i TV znowu gra i buczy :)

    Swoja droga patrzyli sie w te menu serwisowe dluuugo i cale szczescie ze pamietalem oryginalne ustawienia i do nich wrocilem a fabryczny reset chyba wywala wczesniejsze logi :) Wszystko wiec bylo ustawione jak nalezy a sprawdzic czy ktos grzebal nie mieli jak :) udalo sie :)

    0
  • #9 03 Cze 2010 15:17
    Mirek Zet
    Poziom 12  

    Ale strachu się najadłeś, co? :D

    0