Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Magnum nie chce palić 2003 r

12 Maj 2010 21:40 5770 14
  • Poziom 20  
    Witam serdecznie mam problem z Renią autko chodziło bez problemów bardzo długo ale wreszcie nadszedł kres tego pięknego czasu i autko padło nie chce zapalić problem pojawił się na trasie kierowca zgasił samochód i już nie zapalił po męczarniach zapalił na samostarcie i chodził kierowca dojechał już bez większych problemów do bazy ale co ważne po drodze już nie gasił auta zgaszone na bazie i problem jest od nowa wyświetla się defekt 91 jeżeli by ktoś miał dobre chęci i pomógł to był bym wdzięczny z góry dzięki
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 17  
    Jakie masz radio w tej magnumie?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 20  
    radio blaupunkt ale co ono ma do odpalenie dodam jeszcze że to rok 2001 przepraszam za pomyłkę
    zauważyłem że po kilkunastu przekręceniach stacyjką na zapłon ginie defekt i auto daje się uruchomić i odpala i działa poprawnie bez problemu i nie zgaśnie samo: po zgaszeniu po pewnym czasie(jakieś 10 s) kliknie przekaźnik r43 (jak się nie mylę to on daje zasilanie na EECU i VECU ) gdy znowu po tym kliknięciu włączę zapłon to problem się pojawia i auto nie odpala wyświetla się defekt 91 i wskaźnik poziomu oleju się nie rusza jak jest ok to chodzi wskaźnik błędu nie ma i auto odpala i jeszcze jedno mam drugą taką samą renie i przekładane były sterownik silnika ,pedał gazu,czujnik wału mechanicznie sprawdzona jeśli chodzi o zasilanie paliwem i powietrzem i dalej bez zmian
    jest jeszcze jedna ciekawa rzecz po rozebraniu przekaźnika zacząłem załączać zapłon i przekaźnik równo z moim ruchem też się załączał i rozłączał i tak np 20 razy i po tych 20 razach wyłączam zapłon kolejny już raz a przekaźnik się nie rozłącza i jeszcze raz włączam zapłon i jest ok niema błędu auto można odpalić gdybym poczekał dłużej przekaźnik wreszcie by się rozwarł i znowu cze ba próbować tam i z powrotem stacyjką aż znowu padnie ten moment gdy przekaźnik po wyłączeniu zapłonu jeszcze będzie przez chwilę zwarty

    problem jest ciekawy i niewiem czego się złapać i jeszcze jedno pytanie czy zegary mają jakiś wpływ na odpalanie i czy takie objawy mogą mieć coś wspólnego z imo

    Dodano po 4 [minuty]:

    dodam jeszcze że jest to E-TECH
  • Poziom 17  
    nie pytam o firme tylko czy orginal?

    Dodano po 9 [minuty]:

    Chodzi u Ciebie o to ze masz zaniskie napiecie na szynie komunikacyjnej a radio tez idzie po canie stad pytam czy jest oryginale jezeli to jest dla Ciebie zagadka?
  • Poziom 20  
    tak oryginał i nie było z nim nigdy kłopotu przy radiu nic nie grzebane dodam jeszcze że wiązki o sterownika silnika sprawdzone i są ok
    czujnik luzu działa poprawnie czyli to też można wykluczyć to na pewno nie jego wina
    kaseta też sprawdzona podmieniana od innej i te same obiawy
    zasilania na sterowniki ok sprawdzone
    a z tym canem sądzisz że za niskie napięcie i radio może powodować jakieś problemy ale nic przy nim nie było robione mam jeszcze jedno pytanie czy nie jest to czasem wina imo gdy wyciągnołem sterownik VECU i przełożyłem go do innej reni to oczywiście nie odpaliła no bo imo blokuje wskźnik oleju też nie poszedł a temperatury owszem tak no i dalej ten defekt 91 a gdy z tego sprawnego auta wziołem VECU do tej co nie pali to po podpięciu wskaźniki nie ruszyły wyskoczył defeki imo i defekt 200 co jak sądzę normalne bo sterownik nie od tego auta i imo nie chula i tak się zastanawiam nad tym defektem 91 na sterowniku z auta co nie pali pojawia się on w obydwóch samochodach i tak sobie myślę czy to po prostu nie VECU wyleciał w kosmos jak sądzisz bardzo bym prosił o pomoc z góry dzięki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 24  
    Tacho zaświeca się??
    80%
    uszkodzenie CAN
  • Poziom 20  
    czyli sądzicie panowie że to uszkodzenie komunikacji can - a jak to naprawić już zamówiony sterownik VECU z zestawem imo w sensie że kompletny transponder itd.
    jeżeli to faktycznie uszkodzenie szyny can to jak to można naprawić jeżeli jet tak owa szansa ,czyli może być tak że ten sterownik VECU nic nie pomoże jeśli można jeszcze prosić o jakieś sugestie będę bardzo wdzięczny bo nie maiałem nigdy takiego przypadku co jest o tyle bardziej trudne a więc z góry dzięki wszystkim zainteresowanym tematem
  • Poziom 17  
    ztym vecu i transponderem daj spokoj bo i tak nie zaprogramujesz kluczy szkoda czasu i kasy zapraszamy .
  • Poziom 20  
    ale udało mi się kupić komplet sterownik wraz z osprzętem do imo oczywiście to wszystko od tego samego auta i wydaje mi się że jak wszystko będę miał to przecież imo powinno działać przynajmniej tak mi się wydaje chyba nie będę nic musiał programować ale przecież to tylko moja sugestia i tak już zamówione więc musztarda po obiedzie co to będzie się okaże a jeśli nie to co tam jeszcze można sprawdzić bo już dość dużo czasu spędziłem przy tym samochodzie dzięki z góry za podpowiedzi
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Jak chcesz to zadzwon to cos zaradzimy na auto,i na te sterowniki co kupiles.I sprawdz z jakiego miasta jestesmy .
  • Poziom 20  
    z tego co czytam to po prostu nie dajecie szans że to może być wina VECU to jak nie to to co wy sądzicie gdzie może być ta usterka co może być jej przyczyną
  • Poziom 17  
    probowales odpiac wyswietlacz? radio odpinales ? masz za male napiecie na szynie can.czym na codzien sie zajmujesz?
  • Poziom 20  
    autko odpaliło od szczała nie wyświetla się żaden błąd i wszystko jest ok no może prawie bo jeszcze ten wskaźnik poziomu oleju czasem się zawiesza i nie wskazuje ale taki problem to nic przecież jest bagnet i to nim zawsze się sugerują kierowcy z reguły wskazuje więc to nic strasznego
    wymieniłem VECU, boxa od imo koło stacyjki i transponder w kluczyku autko gada i jest ok