Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Instalacja siłowników centralnego zamka

22 Sie 2004 11:22 5175 13
  • Poziom 10  
    Witam !! Mam problem z zainstalowaniem siłowników centralnego zamka do tylnich drzwi w polonezie caro. Jeżeli ktoś juz rozwiązał ten problem to proszę o podpowiedź jak to zrobić. :cry:
  • Poziom 20  
    Przeciez jest tyle miejsca w tych drzwiach.....poziomo na blache mont.i do ciegna tez poziomego.... :wink:
  • Poziom 32  
    Rzeczywiście jest pewien problem, ponieważ siła potrzebna do zamknięcia jest dość duża. Ja, żeby nie mieć problemów, założyłem siłowniki o "sile" 6 kilogramów. Sposób założenia tak jak opisał lucky.
  • Poziom 14  
    Mam Poloneza 1,6 gli ,kupiłem centralny 2* M + 2 S na allegro i zamontowałem.
    Potwierdzam to co mówili przedmówcy, siła w tylnych drzwiach jest potrzebna chyba nieco wieksza niz w przednich , moje siłowniki maja po 3,5 kg tak wiec jedynym sposobem było nasmarowanie dokładnie wszystkich elementów zamka.
    Niestety jest jeszcze jeden mały problem.
    Powiedzcie jak poradziliscie sobie z dziurami po poielniczkach w tylnych drzwiach?
    Jedyne miejsce gdzie mozne było zamontowac siłowniki to własnie w okolicach tych otworów, w innych miejscach nie uda sie napewno, przeszkadza szyba.
  • Poziom 10  
    Witam.W tylnych drzwiach jest wystarczajaco duzo miejsca aby zamontowac silowniki, co prawda trzeba lekko klepnac blache ale mieszcza sie bez wiekszych problemow. Po odpowiednim wyprofilowaniu cięgieł bez problemowo wystarczaja 3,5kg silowniki. Montowalem osobiscie w kilku polonezach.
    Powodzenia!
  • Poziom 14  
    RTJK napisał:
    Witam.W tylnych drzwiach jest wystarczajaco duzo miejsca aby zamontowac silowniki, co prawda trzeba lekko klepnac blache ale mieszcza się bez wiekszych problemow. Po odpowiednim wyprofilowaniu cięgieł bez problemowo wystarczaja 3,5kg silowniki. Montowalem osobiscie w kilku polonezach.
    Powodzenia!


    Przy "lekko klepnietych blachach" niestety nie bardzo chce sie dac załozyc tapicerka.. &-)))) . Jedyne miejsce gdzie bez zbytniego klepania udało mi sie załozyc silowniki to własnie otwory po popielniczkach.
    Same popielniczki mozna wprawdzie podciac od tyłu i włozyc w swoje miejsca, jednakze to juz pewna ingerencja w oryginały..
    Pytanie zadałem dla montazystów, gdzie fizycznie sa zamontowane siłowniki w Plonezach z fabrycznie montowanym zamkiem???
    Prosze o fotki badz opis.
    Moje siłowniki sa stadartowe podobne jak tu ----> http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=29829545

    Darek
  • Poziom 32  
    Fabrycznie siłowniki w tylnych drzwiach w Polonezie są zamontowane w następujący sposób:
    Siłownik jest przykręcony do wyprofilowanej blachy w taki sposób że po zamontowaniu mieści się w zagłębieniu pod trójkątną szybą w tylnych drzwiach nad zamkiem. Siłownik znajduje się w środku między blachą zewnętrzną i tapicerką. Z cięgnem blokady zamka jest połączony przy pomocy wyprofilowanego drutu i miejsce połączenia znajduje się mniej więcej na środku tego cięgna. Przy takim sposobie montażu popielniczka może zostać na swoim miejscu.
  • Poziom 14  
    Dzieki Panda za podpowiedz, własnie w weckend spróbuje zmienic połozenie siłowników...&-)))

    A jesli chodzi o sam CZ kupiony na Allegro identyczny jak link dwa posty wyzej to za 50 zł + samodzielna praca i efekt murowany.
    Spiąłem to do kupy z Alarmem Cassini ( ma wyjscia na dwa minusy) i mam niezły bajer w moim Poldku - alarm i CZ sterowany pilotem
    Polecam naprawde te siłowniki.

    P.S. Dobrze że popielniczek nie pociąłem , albo co gorsza nie wyrzuciłem....
    Thz.
  • Poziom 32  
    Takie same, przynajmniej z wyglądu siłowniki są montowane fabrycznie.
  • Poziom 18  
    KIedyś instalowałem u siebie w Poldku. Pionowo po przyciskiem blokady dzwi, przykręcane do użebrowania dzwi. Cięgno centralnego zamka zamocowane do cięgna przycisku blokady. Siłowniki 5-cio kilogramowe.
    Chodziło bez pudła ponad 4 lata - póżniej spzedałem autko.

    Powodzenia
  • Poziom 14  
    TEż o tym myslałem , tylko ze skok ciegna przycisku jest chyba duzo mniejszy niz skok ciegna poziomego. A ciegno zamka centralnego ma skok włąsnie taki jak ciegno poziome, stad mój jedyny pomysł aby sterowac przesuwem ciegna poziomego.
    Tak jak pisałem wczesniej w weckend to przeanalizuje i potestuje...
  • Poziom 10  
    dzięki za podpowiedź ... przepraszam że tak późno odpowiadam ale zapomniałem hasła żeby się zalogować... autko mam już zrobione a siłowniki założyłem z tyłu poziomo pomiędzy zamkiem a popieliczką... jak ktoś bdzie zaiteresowany to przy okazji pstryknę parę fotek
  • Poziom 1  
    Jeżeli byś mógł wstawić i pochwalić się swoim dziełem dla innych.