Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 1,9 Tdi Głośna praca silnika

14 Maj 2010 18:32 12227 11
  • Poziom 10  
    Ostatnio zauważyłem że moje Adi A4 1,9 Tdi 98r jakby głośniej pracowało. Co może być przyczyną. Zasatanawiałem się nad regulacją zaworów, ale słyszałem że są samoregulujące. I teraz to już sam nie wiem. Pomóżcie
  • Poziom 10  
    Nie to nie tłumnik
  • Poziom 17  
    Witam. Niestety silniki TDI do cichych nie należą. To stara konstrukcja. Trzeba sprawdzić układ dolotowy paliwa i w zależności od wersji pompo-wtryskiwacze lub wtryski. Często tez w tych silnikach wypala się króciec układu wydechowego ( powrót do turbiny). Ogólnie to nawet przy sprawnym silniku można pokusić się o wyciszenie wnętrza. Dobrze wykonane wyciszenie przesunie uciążliwy klekot wolnych obrotów w stronę niższych częstotliwości, a przy dużych obrotach obniża znacznie hałas generowany przez TDI. Niska kultura pracy jednostek TDI sprawiła, iż inne koncerny motoryzacyjne nie były zainteresowane tymi silnikami. Pozdrawiam
  • Admin grupy Samochody
    mirekgnd napisał:
    Witam. Niestety silniki TDI do cichych nie należą. To stara konstrukcja. Trzeba sprawdzić układ dolotowy paliwa i w zależności od wersji pompo-wtryskiwacze lub wtryski. Często tez w tych silnikach wypala się króciec układu wydechowego ( powrót do turbiny). Ogólnie to nawet przy sprawnym silniku można pokusić się o wyciszenie wnętrza. Dobrze wykonane wyciszenie przesunie uciążliwy klekot wolnych obrotów w stronę niższych częstotliwości, a przy dużych obrotach obniża znacznie hałas generowany przez TDI. Niska kultura pracy jednostek TDI sprawiła, iż inne koncerny motoryzacyjne nie były zainteresowane tymi silnikami. Pozdrawiam
    Bzdura.
  • Poziom 10  
    A jak jest z tymi zaworami w moim Audi
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Fajnie jest, masz samo-regulatory i jak nic nie ruszysz to nie zepsujesz.
  • Poziom 9  
    ja tez miałem taką sytłację ze głośno chodził silnik po tym jak była uszczelniana pompa paliwa na komputerze wychodziło błąd kąta wtrysku po wstawieniu samochodu do dobrego warsztatu diesla okazało sie ze zawory stukały o tłoki i pompa była zle ustawiona na pasku rozrządu po ustawieniu dobrze rozrządu silnik zaczoł ciszej pracować
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Gdyby zawory stukały o tłoki, to już byś nic nie wyregulował.
  • Poziom 39  
    szczepek86 dziękujemy Ci za przekazanie nam nieocenionej wiedzy.
  • Poziom 10  
    Dzięki za porady sprawa już nieaktualna sprzedałem samochód