Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podgrzewacz płynu chłodzącego - podłączenie.

16 Maj 2010 10:09 8959 2
  • Poziom 23  
    Mam parę pytań odnośnie podłączenia podgrzewacza płynu chłodzącego taki na 4 świece żarowe ma to służyć do podgrzania płynu chłodzącego w celu szybszego przełączenia się samochodu na LPG.

    Podgrzewacz płynu chłodzącego - podłączenie.

    Przy mierzeniu na akumulatorze częściowo rozładowanym (11V) wychodzi, że jedna świeca pobiera 10A niestety przekaźnik do świec żarowych nie wytrzymał obciążenia 4 świec i zwyczajnie kleją się styki, chcę od nowa zrobić całą wiązkę do podłączenia:

    Czy podłączyć 2 przekaźniki (PRE0004) po dwie świece na każdy czy 4 przekaźniki?
    Czy podłączyć jeden bezpiecznik przed przekaźnikami czy na każdy przekaźnik jeden bezpiecznik?
    Jakiej średnicy przewodu użyć do podpięcia zasilania świec?
    Czy termo wyłącznik na 50 stopni umieszczony na wężu chłodniczym to dobre rozwiązanie jako wyłącznik układu gdy temperatura już będzie właściwa na zasilanie silnika gazem?
    Czy włączenie zasilania układu podłączyć po przekręceniu zapłonu czy po rozruchu silnika?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 13  
    kolego przewód min 6mm a co do przekaźników to jednak trzeba większy albo jak mówisz po jednym na dwie świece ale to nie znaczy ze te dwa mogą być małe tez powinny być na wielkie prądy kolega wspominał ze mierzył na aku. rozładowanym , cóż na rozładowanym wynik nie jest do końca prawdziwy co znaczy ze przekaźniki muszą być wytrzymalsze najlepiej pasował by przekaźnik od świec żarowych od diesla np od VW TRANSPORTERA albo od starego mercedesa gdyż są oryginalne i takie sobie poradzą
    pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 28  
    Czy włączenie zasilania układu podłączyć po przekręceniu zapłonu czy po rozruchu silnika?
    Dałbym po rozruchu silnika, aby nie obciążać nie potrzebnie aku przed i w czasie rozruchu, bo na wyłączonym silniku układ i tak nie ma co podgrzewać.