Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager 2.5 CRD 2002 problem z odpalaniem

16 Maj 2010 11:27 26027 45
  • Poziom 1  
    Witam wszystkich!
    Posiadam Chrysler Voyager 2,5CRD z 2002 roku. Od początku auto dymi na siwo przy odpalaniu. Przy następnych odpalaniach kiedy silnik jest ciepły nigdy to nie występuje. W trakcie jazdy silnik nie dymi. Wymieniłem świece żarowe, czujnik położenia wału i wałka rozrządu, przekaźnik świec żarowych, sprawdzałem ciśnienie na cylindrach - 24 - 26, zawór zwrotny na listwie ok, wymieniłem filtr paliwa... Komputer nie pokazuje byłych ani obecnych błędów. Jeżeli ktoś wie co może być przyczyną, proszę o informacje. Z góry dziękuję.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Użytkownik obserwowany
    80 procent to wtryskiwacze ,pojedz do jakiegoś dobrego warsztatu i niech sprawdzą.
  • Poziom 2  
    Witam.
    Mam ten sam problem, silnik crd 2.5 2001, jeśli tylko temperatura spadnie blisko zera, muszę długo kręcić silnikiem żeby zapalić, a jak juz odpali to kopci na biało, po chwili przestaje. Na ciepłym sw tego nie ma, nawet na zimnym po wczsniejszym odpaleniu. Co sie może dziać?
    Dzięki za info
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 17  
    Panowie im więcej czytam tym bardziej boli mnie głowa na myśl tego że:
    Macie problem wydajecie niepotrzebnie pieniądze a w ostateczności pytacie na forum, może zmieńcie kolejność problem-pytanie na elektrodzie-zakup części lub sprawdzenie elementów.
    Jaka korzyść
    szybciej wyjaśniony problem
    mniej wydanych pieniędzy.

    A przyczyną są wtryskiwacze
    Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Witam.
    Własnie jutro stawiam na wymianę końcowej i regulacje.
    Mam nadzieje, ze sytuscja diametralnie ulegnie zmianie.
    Dzięki za info.
    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Witam U mnie jest ten sam problem, przy temperaturach ponizej 0 stC długo musze kręcic zeby odpalił. Będąc w serwisie CHRYSLERA poprosiłem o diagnozę. Sprawdzili wszystkie obwody i stwierdzili, że wszyskie podzespoły sterowania są OK tylko pojawił się problem na w samej instalacji - gdzieś nie ma przejścia i przez to nie załączają sie świece żarowe - rezultat - problem z uruchomiieniem. Nie mogłem tego od razu zlecić do naprawy gdyż mieli umowione inne auta - jutro rano podstawiam bryczke do serwisu - mam nadzieję że problem zostanie rozwiązany tym bardziej że zima się zbliza wielkimi krokami
  • Poziom 10  
    albo masz uwalony przekaznik lub bezpiecznik
    u brata w autku był przegnity bezpiecznik a konkretnie jedna ze stopek w gnieżdzie
  • Poziom 10  
    masz rację mol8 walnięty jest przekaźnik. ponadto okazało się że ktoś musiał odwrotnie podłączyć akumulator i wywaliły zabezpieczenia instalacji. W serwisie wszystko porobili i teraz chyba będzie OK - tak na marginesie to myślę że gdybym od razu zaczął jeździć do serwisu to bym zaoszczędził ok 5000 zł - mechanik, który miał tylko sprawdzić wtryskiwacze i wyjąć je do ewentualnej regeneracji narobił mi tyle gnoju że już o wspomnianą kwotę jestem w plecy
  • Poziom 9  
    Witam serdecznie mam ten sam objaw a jak już doszliście to może powiecie coś bliżej o ty przekaźniku i gdzie się on znajduje. Pozdrawiam
  • Poziom 1  
    Witajcie.
    Wprawdzie temat stary, ale problem zawsze aktualny.
    Przeżyłem tą typową dla Voyagera usterkę.
    Ciśnienie wzorcowe, czujniki wszystkie nowe, świece żarowe wymienione na moję życzenie, milion pytań do mechaników, czy świece napewno dostają zasilanie. Regeneracja najsłabszego wtrysku, bo podobno puszcza na przelewie, regeneracja pozostałych, a on przy mrozie nie pali i już.
    Wydałem majątek.
    Wreszcie sam wziąłem żarówkę, zdjąłem przewód ze świecy... i nie świeci.

    Przyczyna opisana na jakimś forum i działa.
    Przekaźnik świec żarowych nie dostaje zasilania.
    Przewód z zacisku + na akumulatorze do przekaźnika nie jest tylko kabelkiem, lecz na odcinku pod podstawą akumulatora ma zatopiny bezpiecznik. Założyłem bezpiecznik z T4, koniecznie przekaźnik świec i pali bez najmniejszego problemu. Koszt naprawy 145zł z przesyłką przekaźnika z serwisu.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    WITAM
    posiadam Voyagera 2.5 CRD z 2001 roku
    mam problem z odpalaniem na mrozie :(
    sprawdziłem tak jak ktoś już wcześniej pisał czy na świece idzie prąd z przekaźnika
    okazało się że TAK
    sprawdzałem również tak jak ktoś wspomniał o listwie czy po ściągnięciu wężyka powrotu paliwa leci z króćca paliwo NIE nie leci leci tylko z wężyka
    wykręciłem też świece by sprawdzić i okazało się że wszystkie są sprawne

    pomocy ..............

    proszę o kontakt na:
    lighth(malpa)wp.pl
    lub 501670403
  • Poziom 20  
    Sprawdź kilka rzeczy:
    1.kiedy był wymieniany filtr paliwa (w tym roczniku przy baku) i czy jest sprawny jego podgrzewacz elektryczny.
    2. jeśli powyższe OK, to zrób test przelewowy wtrysków (instrukcja choćby na youtube), bo może któryś zaczyna lać i efekt będzie taki jak przy niesprawnym zaworze przelewowym.
  • Poziom 10  
    hej
    Filtr paliwa a dokładnie wkład wymieniłem w piątek czyli 2 dni temu
    co do podgrzewania tego filtra nie sprawdzałem bo nie wiedziałem ze coś takiego w tym aucie jest więc w poniedziałek się odezwę.

    Ten podgrzewacz tego filtra jest jakoś specjalnie widoczny ?
  • Poziom 20  
    Gdzieś tam przy tym filtrze od góry jest wielopinowa wtyczka-gniazdo.
    Grzałka jest w obwodzie PIN 3-4 ale z termostatem, który w temp. dodatnich (powyżej 8st.C ) wyłącza grzanie. Z tego wniosek, że oprność rzędu kilu Ohm sprawdzać w zimnie.
  • Poziom 9  
    Może trochę za późno ale daję 90% że masz przypchane wtryski jednym słowem wtrysk w I fazie rozruchu nie daje takiej dawki jak powinien.

    [img]https://obrazki.elektroda.pl/3309227600_1334590704.jpg[/img
  • Poziom 9  
    Ludzie o czym wy mowicie kolega ma rację najpierw pytanie, diagnoza i reszta.nie szukajcie w internecie nie marnujcie czasu na bzdety powiem tylko tyle że miałem taki sam problem z autem kupilem palił jako tako a potem zimny nic ciepły jako tako myślałem że już go podpale komputer nie pokazuje błędów i co ???????? I nic .macie problem z odpaleniem zróbcie test przelewów wtryskiwaczy i macie gotowa odpowiedź na wasz problem . w silnikach diesla common rail jest potrzebne wysokie ciśnienie jak padnie wam jeden wtrysk to ciśnienie nie otworzy wtrysk miałem ti samo zrobiłem test i wyszło . trzeci wtrysk przelewa . wymieniłem na drugi i jak ręką odjął . więc nie marnuje czasu na bzdety test i macie wynik. w pierwszej kolejności zacznijcie od wtrysk . ją to już przeszedłem i trochę na ten temat wiem . miałem z nim problem choć jestem mechanikiem a z takim problemem spotkałem s ię pierwszy raz. macie pytania piszcie
  • Poziom 10  
    to w takim układzie mam pytanie do przedmówcy ...
    od czego zależy to że auto kopci i ciężko pali na zimnym a jak się zagrzeje jest już wszystko ok ?
  • Poziom 9  
    dlatego ze w tych autach występuje common rail i potrzebuje wysokiego ciśnienia paliwa by otworzyć wtryski jeden wtrysk padniety system nie pracuje poprawnie i nie ma odpowiedniego ciśnienia do otwarcia i zaplonu .zimny silnik kopci bo niedogrzana komora nie spala odpowiednio paliwa co powoduje kopcenie ciepły silnik dogrzana komora i jest ok. czy sprawdziłeś wtryski bo daje 95% ze któryś wtrysk odplyna. najpierw zrób test przelewowy wtryskow i napisz jaki był wynik i potem pogadamy ok. Pozdrawiam Krzysiek
  • Poziom 9  
    Popieram,miałem ten sam problem,wystarczy żeby tylko jeden wtrysk przelewał i kicha.Zalecam sprawdzenie wtrysków
  • Poziom 2  
    Witam, mam podobny problem z odpaleniem gdy jest zimny,zwlaszcza o tej porze roku, jesli juz odpali nic sie nie dzieje, nie kopci , nie steka i wszystko jak najlepiej , ma moc i przyspieszenie, nie gasnie i nic podobnego sie nie dzieje i silnik pracuje bardzo ladnie i prawidlowo, natomiast jak cieply bez zadnego problemu odpala , Voyager crd 2004. Bylem z tam u mechanika i stwierdzil ze napiecie na siecach jest ,dodam ze na dzien dobry powiedzial ze walnieta jest pompa i trzeba regenerowac albo nowa,troche poczytalem tego forum i prawde mowiac jestem w kropce, prosze o pomoc.Pozdrawiam i szacunek.
  • Poziom 9  
    pierwsza Sprawa Jak pisałem zajdz dobrego fachowca któy zajmuje sie dieslami i niec h zrobi ci test przelewowy wtryskow bo Jak pisałem w tych autach problem jest common rail.Sprawdz i napisz o wyniku. nic więcej na razie nie szukaj i nie wydawaj kay na zdne naprawy wielu mechaników tylko czeka na ludzi ktorzy nie beda sie doszukiwac a beda placic jak za zborze najpierw test przelewowy a potem zobaczymy napisx jak bedziesz cos wiedzial pozdrawiem Krzysiek
  • Poziom 8  
    Proszę o pomoc.posiadam chryslera voyagera 99/2.5.Gdzie jest zlokalizowany filtr paliwa?
  • Poziom 9  
    Z tyly przed zbiornikiem paliwa jest banka owalna
  • Poziom 8  
    kusza1977 napisał:
    Z tyly przed zbiornikiem paliwa jest banka owalna
    .
    Dzieki za zainteresowanie.Napisz czy ta owalna banka to jest filtr,czy filtr znajduje się w tej bance.
  • Poziom 23  
    Witam, kusza1977 nie pisz bzdur w 99 jest przy prawym reflektorze.
  • Poziom 9  
    Sorki pomylilem roczniki I nie spojrzalem na rocznik
  • Poziom 8  
    Witam.Czy dojście do filtra jest i jego wymiana jest mozliwa od góry.
  • Poziom 8  
    Ok.Filtr zlokalizowany.Mam jeszcze jedno pytanie,czy w Chrysler Voyager 2.5
    z 99roku jest podgrzewanie silnika (webasto)?
  • Poziom 2  
    kusza1977. wtryskiwacze sprawdzone, jeden byl podobno slaby wiec wymieniony na nowy, ale nie ma poprawy i nadal nie odpala jak jest zimny :-(
  • Poziom 9  
    wiesz może być wszystko. wiesz ciężko przez telefon naprawiać. A co właśnie że świecami sprawdziłeś je i przekaznik świec zarowych to podstawa w dieslu świece mają być w dobrym stanie bo jak nie to lipa też bedzie.potem sprawdz przekaznik potem listwe cisnieniowa. szukaj po kolei i pisz o wynikach . Pozdrawiam Krzysiek