Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 4 1.9tdi wpadający hamulec na odpalonym silniku

16 Maj 2010 12:19 17925 15
  • Poziom 2  
    Problem polega na tym, że na zgaszonym zapłonie pedał jest ok a na odpalonym silniku powolutku wpada w podłogę zero wycieków, stało się to po wymianie przednich klocków.
    Hamulce odpowietrzałem kilkakrotnie na zgaszonym i odpalonym silniku.
    Czyżby pompa hamulca mogła się naruszyć po wymianie i cofnięciu tłoczka?
    Dla mnie jest trochę dziwne bo nigdy nie spotkałem się z problemem tego typu po wymianie.
    Jeżeli ktoś coś wie na ten temat to był bym wdzięczny.
  • Poziom 2  
    masz ABS? - zapowietrzyłeś pompę. trudna sprawa, jest trochę zabawy ale da się zrobić. małe szanse są aby układ odpowietrzyć tradycyjnie. należy podpiąć VAG i odpowietrzyć pompę ABS a później tradycyjnie i tak nieraz trzeba kilka razy aż do skutku. pierwsze odpowietrzenie pompy VAGiem da skutek.
  • Poziom 9  
    Odświeżam temat.
    Po odpowietrzaniu Vag nadal na zgaszonym silniku pedał hamulca jest twardy, a gdy odpali się silnik pedał powoli wchodzi w podłogę....
    Co z tym da się zrobić???
  • Poziom 30  
    A ja śmiem twierdzić że przed wymianą pedał też "leciał w podłogę" zanim pompa zrobi swoje to chwila zejdzie więc to naturalne zjawisko.
    pozdr
  • Poziom 9  
    nie bedziesz musial wymienic serwa.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    Skoro pedał powoli opada to może pompa hamulcowa delikatnie przepuszcza. Na zapalonym silniku serwo wspomaga nacisk nogi, pompa trochę przepuszcza a pedał opada. Samo wciśnięcie tłoczka jeżeli nie było wycieków płynu nie powinno zapowietrzyć pompy.
  • Poziom 27  
    Z silnikiem diesla to normalne,jeżeli skuteczność hamulców prawidlowa to nic z tym nie rób.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 24  
    Podobnie mam w VW golfie V 1,9Tdi i ten sam problem ,odpowiedczany na wszystkie sposoby ale pedał schodzi na postoju do zera :idea: ,przy ostrej jezdzie i ostrym hamowaniu skuteczność działania hamulców jest normalna ,działanie ABS poprawne ,tylko pozostaje to dziwne uczucie ,że pedał szybko ucieka :!: :D ,
    zamierzam jeszcze sprawdzić skuteczność hamulców na hamowni :idea:
  • Poziom 17  
    Wciskacie tłoczki cały syf z zacisków wpompujecie do modulatora a potem cuda się dzieją. Przy wciskaniu tłoczków należy wcisnąć pedał hamulca popuścić odpowietrznik i dopiero wciskać tłoczek i wtedy nie będzie ze pedał leci czy takie tam.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    Zmierz grubość tarczy oraz klocków, czy są takie jak podaje producent. Klocki nie stają bokiem w prowadnicach.
  • Poziom 18  
    Ja bym powiedział że pompa hamulcowa do wymiany ewentualnie regeneracji w środku przepuszcza na uszczelnieniach i pedał wpada do środka mimo że auto hamuje i układ nie jest zapowietrzony. Podczas regeneracji trzeba zwrócić uwagę czy powierzchnia po której porusza się tłoczek nie jest skorodowana bo uszczelnienia nawet jak są dobre to jak powierzchnia jest chropowata to i tak będzie przepuszczać.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Grzesiek794239 napisał:
    ale to się stało po tym jak uciekł płyn pod jedną z uszczelek przy zacisku z tyłu.

    Z której uszczelki przy zacisku poszedł płyn ?
    A jak jest włączony silnik i szybko po pompujecie kilka razy to pedał twardnieje czy taki sam?, jak twardnieje to zapowietrzony układ nadal.
    Może spróbujcie maszynką do odpowietrzania na włączonym silniku taką jak do wysprzęglików hydraulicznych sprzęgła się stosuje ,powoli i długo pompować aż z litr bez bąbli poleci, każde koło .pozdrawiam